//
کدخبر: ۳۱۲۰۸۸ //

افتتاح نخستین ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان فارس+تصاویر

نخستین ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، «ایران ما» در شیراز افتتاح شد.

افتتاح نخستین ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی در استان فارس+تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

طی مراسمی نخستین ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، «ایران ما» با حضور جمعی از نخبگان، خبرگان و صنعتگران، دانشگاهیان، فرهنگیان، مشاهیر، هنرمندان، سایر بزرگان و معتمدین استان فارس در شهرستان شیراز افتتاح شد.

رحیم لیالی رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به‌نام «ایران ما» در این مراسم گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار می‌تواند در وضعیت آینده کشور تأثیر گذار باشد.

وی افزود: بنا به گفتمان مبنایی دینی و قرآنی نظام اسلامی، تا اراده تغییر در بین مردم وجود نداشته باشد، تغییر به وضعیت مطلوب قطعاً محقق نخواهد شد.

رئیس نخستین ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به‌نام «ایران ما» با تاکید بر اینکه با توجه به شرایطی که در حال حاضر در کشور وجود دارد و برای گذر از این شرایط نیازمند برگزاری یک انتخابات پرشور هستیم، ادامه داد: یک انتخاب درست قطعاً می‌تواند ما را از این شرایط فعلی دور کند و آینده ای روشن برای مردم ایران رقم بزند‌.

ستاد مردمی آیت ا.. رئیسی در فارس

رحیم لیالی، ضمن تشکر از اقدامات دکتر مهدی صبورزاده و سایر مسئولین استانی ستاد انتخاباتی ایران ما در استان فارس، اظهارکرد: پویش مردمی حضور با هدف دعوت از آیت‌الله ابراهیم رئیسی از فروردین ماه  ۱۴۰۰، فعالیت خود را در ۳۱ استان کشور آغاز و با ثبت نام دکتر رئیسی و با هدف عملیاتی سازی پویش مردمی #هرخانه_یک ستاد، ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به‌نام «ایران ما» تشکیل و از مراجع ذی‌ربط اجازه فعالیت در سطح کشور دریافت نمود.

وی افزود: ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به‌نام «ایران ما»  که ساماندهی شده است و با تشکیلات شکل گرفته است تا این انسجام در آینده بتواند به عنوان یک نهاد مطالبه گر مردمی، تأثیرات مثبتی در فعالیت سیاسی، انتخاباتی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

ستاد مردمی آیت ا.. رئیسی در فارس

رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری تمامی نیروهای مردمی و آحاد جامعه شاهد مشارکت حداکثری مردم ایران برای دستیابی و تحقق اهداف مبتنی بر استقرار دولت مردمی و ایران دست پیدا کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان