//
کدخبر: ۲۶۷۱۴ //

قالیباف: مشکل کشور ناکارآمدی مدیران است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکل اصلی ما ناکارامدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می کنند.

قالیباف: مشکل کشور ناکارآمدی مدیران است
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع پرشور مردم شیراز گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت است و این استان شهدا گرانقدری در دفاع مقدس و مدافعین حرم دارد و استانی است که مهد فرهنگ و دانش و تقواست. این استان از جهت قابلیت های منابع انسانی و مادی کم نظیر است.

 

وی افزود: امروز بحران اقتصادی و رکود از مشکلات کشور است و متاسفانه آثار این بحران اقتصادی آسیب‌های اجتماعی را به دنبال آورده است.بیکاری و رکود بر سر جوانان ما سایه انداخته است. غصه اصلی پدران ما جوانی است که با زحمت تلاش کرده و او را به نقطه‌ای رسانده که ماهر و تحصیلکرده اما بیکار است. جوانان عزیز ما دچار افسردگی بر اثر بیکاری هستند.

 

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر ما یک درصد جمعیت دنیا را داریم پنج درصد منابع را داریم و در نفت و گرتبه اول را داریم، در استان فارس منابع گازی پیدا شده که قطب گاز کشور شده است. مردم ما روز به روز فقیرتر می‌شوند در حالی که 2 هدف انقلاب ایجاد امنیت و رفاه و آسایش بود و از وظایف نظام اسلامی بود و هدف بعدی ایجاد بستری برای سعادت اخروی بود. مشکل اصلی ما ناکارامدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می کنند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان