//
کدخبر: ۲۵۵۴۱ //

قالیباف: کسی که می‌گوید «نمی‌توانیم و نمی‌شود» باید برود

فارس نوشت: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که می‌گوید نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود باید به دست مردم دولت را ترک کند، ما می گوییم به همت شما مردم، هم می‌شود، هم داریم و هم می‌توانیم.

قالیباف: کسی که می‌گوید «نمی‌توانیم و نمی‌شود» باید برود

به گزارش فرتاک نیوز، محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مسجد ارشاد شهر اهواز به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

مهمترین محورهای سخنرانی قالیباف به شرح ذیل است:

* خوزستان بزرگ و عزیز، در دولت مردم، قلب تپنده تولید و کشاورزی و اشتغال خواهد بود و امیدوارم در 29 اردیبهشت وضع موجود را تغییر دهید و با این تغییر، تحول بزرگ اقتصادی را در کشور شروع کنیم.

* قرار ما 29 اردیبهشت با پایان دادن به دولت چهار درصدی‌ها.

* چطور شد برای دفاع از ایران و زمان خون دادن در میدان جنگ، مردم بودند اما در حوزه اقتصاد به جای آنکه همه آن مردم حضور داشته باشند فقط کسانی که در مسند قدرت هستند آلوده 4 درصد شده و این فرصت را به جای مردم در اختیار این 4 درصد قرار دادند.

* پس از سالهای دفاع مقدس از استان خوزستان جدا نشدم با اردوهای راهیان نور به این منطقه می‌آیم.

* مردم می‌بینند لوله نفت و گاز از زیر پایشان عبور می‌کند اما آب خوردن ندارند. مدیریت و رویکردی که منافع را به سمت 4 درصدی‌ها می‌برد عامل این وضع است.

* در خوزستان وقتی محصولات کشاورزی را برداشت می‌کنید کسی نیست از شما بخرد اما دلالان زالو صفت با قیمت چند برابر به دست مردم می‌رسانند. این دلال با رانت و سود 400 و 500 درصدی که می‌گیرند با قدرت پیوند خورده‌اند و تا هستند مشکلات اقتصاد و اشتغال کشور حل نمی‌شود.

* امروز کارنامه‌ای برای ارائه بعد از 4 سال ندارند و پا روی صداقت می گذارند. به مردم می گویند 100 روزه مشکلات را حل می‌کنیم اما امروز که می‌خواهند پاسخ دهند می‌گویند مشکلات 40 ساله هم حل نمی شود.

* ما با شادی و نشاط مخالف نیستیم، عمیق‌ترین نشاط این است که به دست یک جوان شغل بدهیم.

* آنها می‌خواهند سوءاستفاده کنند و حرف از جنگ می‌زنند باید بگوییم هرگز ملت را از جنگ نترسانید ملت ما با شرف نشان داده مقاومت می کند اما شما هستید که با فقر و بیکاری جنگ را به خانه مردم بردید امروز ترس و جنگ و تهدید ما بحران‌های اقتصادی است.

* ما با کمک همه تجار و کسانی که تولید ثروت حلال می‌کنند و کارآفرینان به شما متعهد می‌شویم همانطور که در تهران برای هرکاری زمانبندی می‌گذاشتیم، در 29 اردیبهشت هم کار را آغاز و در این دوره، پنج میلیون شغل برای جوانان ایجاد می‌کنیم.

* من سایت کارانه را بالا آوردم ولی این دولت آن را فیلتر می کند، ایراد ندارد، عمر دولت خودتان به زودی پایان می‌یابد.

* خود این دولت می‌آید سایت کارورزی راه اندازی می‌کند، شما اگر به فکر شغل مردم بودید، در طول این چهار سال به فکر می‌افتادید، نه شب انتخابات.

* با بی تدبیری شما جوان ما سرکار نمی رود، حاضر نیستید به کسانی که از کار بیکار شدند کمک کنید.

* چطور است برای روحیه اشرافی‌گری دولت هزینه جاری را 3 برابر کرده‌اید اما حاضر نیستید یارانه کسی را که نان قرض می‌کند را اضافه کنید.

* کسی که می گوید نداریم، نمی‌توانیم و نمی‌شود باید به دست مردم دولت را ترک کند، ما می گوییم به همت شما مردم، هم می‌شود، هم داریم و هم می‌توانیم.

 

 

منبع: ساعت24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان