//
کدخبر: ۲۵۳۰۷ //

آخرین امید قالیباف هم بر باد رفت/ جامعه روحانیت هم از رئیسی حمایت کرد

شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ریاست‌ جمهوری پیش رو از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز، شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در انتخابات ریاست‌ جمهوری پیش رو از حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم گفت: آیت‌الله موحدی کرمانی در تماسی که با ایشان داشتم فرمودند که این متن را اعلام کنم: "با توجه به بیانیه جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم در  حمایت از جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دوره دوازدهم، بدینوسیله مصوبه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در حمایت از ایشان یعنی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی اعلام می‌شود."

پیش از این، جامعه مدرسین نیز از ابراهیم رئیسی بعنوان کاندیدای اصلح حمایت کرده بود. این درحالیست که برخی از اعضای ارشد جامعه مدرسین از جمله آیت الله امینی با این تصمیم مخالف بوده اند.آیت الله امینی و آیت الله مسعودی خمینی امروز اعلام کردند که از رئیسی حمایت نکرده اند.

با حمایت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت، قالیباف بیش از پیش تنها تر شد. براساس این گزارش، انتظار می رود فشارها به قالیباف برای کناره گیری به نفع رئیسی افزایش پیدا کند.

 

منبع: نامه نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان