//
کدخبر: ۲۶۰۱۶ //

قالیباف: ۴ درصدی‌ها سایه خود را بر مراکز تصمیم‌گیری و قدرت انداخته‌اند

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ۴ درصدی‌ها سایه خود را بر مراکز تصمیم‌گیری و قدرت انداخته‌اند، به گونه‌ای که اکثر بخشنامه‌ها و سیاست‌ها به نفع این ۴ درصد است.

قالیباف: ۴ درصدی‌ها سایه خود را بر مراکز تصمیم‌گیری و قدرت انداخته‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در برنامه رادیو جوان که عصر امروز (پنجشنبه 21 اردیبهشت) پخش شد،‌ اظهار داشت: در سال‌های اخیر دیده شد که روند اداره کشور در مسیر خوبی قرار نگرفته، البته هیچ‌گاه نمی‌خواهم منکر زحمات عزیزان شوم، چرا که این خارج از انصاف است، اما هر کاری یک معدل و نتیجه‌ای دارد.

 

وی ادامه داد: در یک نگاه کلی شاهد هستیم، هم دولت تحرک لازم را ندارد، هم نوع زندگی، رفتار و خصلتی که در دولت وجود دارد از سوی جامعه پذیرفته شده نیست.

 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اگر پای وقت ایستادیم و روزها، هفته‌ها و ماه‌ها برای ما معنی داشت، دیگر حرف زدن از 40 سال و 100 سال در دنیای امروز هیچ معنی ندارد! امروز در دنیا بحث از لحظات و روزهاست که باید قدر آنها را بدانیم.

 

قالیباف تاکید کرد: 4 درصدی‌ها سایه خود را بر مراکز تصمیم‌گیری و قدرت انداخته‌اند، به گونه‌ای که  اکثر بخشنامه‌ها و سیاست‌ها به نفع این 4 درصد است و در این موضوع رابطه‌ها بر کار حاکم است.

 

وی به اشاره فرار مالیاتی عده‌ای در کشور، تصریح کرد: 40 درصد فرار مالیاتی در کشور متعلق به این 4 درصد است،  از این رو سیستم‌های پولی و مالی ما نیازمند یک تحول اساسی هستند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان