//
کدخبر: ۲۸۴۶۱۰ //
امام‌ جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام

امام‌ جمعه ایلام بر لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام تاکید کرد.

لزوم برخورد با عوامل اصلی توزیع کننده موادمخدر در ایلام

به گزارش فرتاک نیوز; حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح یکشنبه در دیدار با رئیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: استان ایلام یکی از پاک‌ترین مناطق کشور در بحث مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از مشکلات اقتصادی باعث به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی شده است، گفت: مواد مخدر جزو آسیب‌های مهمی است که نه تنها دامن فرد را می‌گیرد بلکه موجب متلاشی شدن بنیان و امنیت خانواده‌ها نیز می‌شود.

کریمی تبار بیان کرد: مواد مخدر مشکلات عدیده ای برای اجتماع و جامعه به وجود می‌آورد، بخش مهمی از سرقت‌های سطح استان ناشی از اعتیاد و برای تامین هزینه مواد مخدر است.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: ایلام در خصوص معتادین و مصرف مواد مخدر جزو استان‌هایی محسوب می‌شود که کمترین آمار را دارد، ولی نیاز است مسئولان مربوطه برای پیشگیری و کنترل مواد مخدر در استان اقدام کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: شناسایی و برخورد قاطعانه با عوامل اصلی توزیع کننده مواد مخدر صنعتی امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای بازپروری افرادی که تاکنون معتاد بوده‌اند باید زمینه ترک مهیا شود تا مجدداً به آغوش جامعه بازگردند.

 
کد خبر 5055854

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان