//
کدخبر: ۲۷۶۳۶۰ //
‍ فرمانده انتظامی استان خبر داد:

کاهش ۲۴ درصدی جرائم خشن در کرمانشاه/افزایش ۲۶۷ درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کنترل جرائم خشن گفت: در 5 ماه سپری شده از سال جاری شاهد کاهش 24 درصدی این جرائم نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.


کاهش 24 درصدی جرائم خشن در کرمانشاه/افزایش 267 درصدی ارزش ریالی کشفیات قاچاق

سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش همه همکاران در بخش های مختلف انتظامی، کرمانشاه در رده 15 استان اول از لحاظ جرائم خشن قرار ندارد این در حالیست که از لحاظ جمعیتی جزو 10 استان اول هستیم.

وی با بیان اینکه عمده سرقت ها در کرمانشاه سرقت های خورد هستند، گفت: در این خصوص مقداری نسبت به سال گذشته با افزایش روبرو بوده ایم که البته به تناسب شاهد افزایش کشفیات و دستگیری ها نیز هستیم.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به مقابله جدی پلیس با شرارت ها، گفت: گاهی اوقات دیده می شود افرادی به خاطر مسکلات شخصی اقدام به تیراندازی مقابل منزل یا مغازه طرف مقابل می کنند که این افراد خیلی زود دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شوند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از اهم فعالیت های پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و در همین راستا طی 5 ماه سپری شده از سال حدود یک تن و 300 کیلوگرم کشفیات داشته ایم.

وی با اشاره به اجرای طرح های متعدد پاکسازی مناطق آلوده، افزود: 148 واحد مسکونی و تجاری که محلی برای تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر بود نیز پلمب شد.

سردار جاویدان همچنین به رشد 267 درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده در استان طی پنج ماه سپری شده از سال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: عمده کالاهای قاچاق کشف شده مربوط به پوشاک، لوازم خانگی و صوتی و تصویری بوده است.

فرمانده انتظامی استان در عین حال از افزایش 40 درصدی کشفیات کالاهای احتکار شده نیز در 5 ماهه امسال خبر داد و گفت: عمده کشفیات مربوط به مواد شوینده و ضدعفونی بوده است.

وی در ادامه با تقدیر از همراهی اکثر مردم با پلیس، آنها را در دنیا نمونه خواند و گفت: مردم هیچ کشوری مانند ملت بزرگ و فهیم جمهوری اسلامی تا این اندازه با کشور و دولت و نظام خود همراه نیستند.

سردار جاویدان در پایان گفت: پلیس همواره خود را خدمتگذار مردم دانسته و در هر شرایطی خود را مکلف می داند برای ارتقاء امنیت آنها تلاش کند.

در این دیدار حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نیز حضور داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان