//
کدخبر: ۲۵۶۲۷۳ //

کشف حدود ۸۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۸۴۸ میلیارد و ۸۹۷ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال کالای قاچاق طی سال گذشته و توسط پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف حدود ۸۴۹ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس آگاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی اکبر جاویدان  در جمع مدیران انتظامی کرمانشاه، اظهار داشت: کشفیات سال ۹۸ در مقایسه با سال قبل از آن که بالغ بر ۶۲۴ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۴۰۹ هزار ریال بود ۳۶ درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا ۲ هزار و ۳۹۹ پرونده قاچاق توسط پلیس آگاهی استان تشکیل که ۲ هزار و ۲۲۴ پرونده مربوط به پرونده های کمتر از یک میلیارد ریال، ۱۲۶ پرونده مربوط به یک تا پنج میلیارد ریال و ۴۹ پرونده نیز مربوط به بیش از پنج میلیارد ریال بوده است.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به انهدام ۲۲ باند قاچاق طی سال گذشته، از دستگیری یک هزار و ۶۵ قاچاقچی و توقیف یک هزار و ۳۶۴ دستگاه خودروی مربوط به آنها خبر داد.

رییس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به مهمترین کشفیات صورت گرفته قاچاق نیز اشاره کرد و گفت: در سال ۹۸ و با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۶۱۹ لیتر مواد سوختی، ۲ میلیون و ۳۶۱ هزار و ۹۶۶ عدد انواع لوازم ارایشی و بهداشتی و ۲۱ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۶۲۰ نخ سیگار کشف شد.

وی گفت: همچنین در این سال شاهد کشف بیش از ۸۱۶ هزار عدد انواع لوازم خانگی، ۲۲۶ دستگاه لوازم صوتی و تصویری و ۲۲۸ دستگاه گوشی موبایل بودیم.

سردار جاویدان با بیان اینکه میزان کشفیات برنج قاچاق سال گذشته در استان ۳۲۱ هزار و ۹۰۰ کیلو و چای نیز پنج هزار و ۴۸۷ کیلو بود، تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته ۴۴ هزار و ۱۲۷ عدد انواع لوازم پزشکی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را یکی از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد و گفت: قاچاقچیان بدانند که فضای امنی برای انها در این استان وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۶۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان