//
کدخبر: ۸۹۶۰۶ //
حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در غرفه شرکت هیربدان:

احمری نیا: امیدوارم شرکت هیربدان مورد توجه وزارت قرار بگیرد/ رزومه متقاضیان بررسی و بهترین ها انتخاب خواهند شد

حضور دکتر ربیعی در غرفه شرکت هیربدان و صحبت با مدیران این شرکت و طرح مشکلات، آنها را به توجه وزیر از این مجموعه امیدوار نمود.

احمری نیا: امیدوارم شرکت هیربدان مورد توجه وزارت قرار بگیرد/ رزومه متقاضیان بررسی و بهترین ها انتخاب خواهند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ناهید احمری نیا مدیر منابع انسانی شرکت  در گفت و گو با فرتاک نیوز در خصوص فعالیت های این شرکت و دلایل شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران گفت:  شرکت هیربدان با هدف جذب نیروهای متخصص در اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران حضور پیدا کرده و خوشحالیم به بخشی از اهداف خود در این نمایشگاه دست پیدا نمودیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه ها در اینجا حضور پیدا کرده اند قطعاً رزومه آن ها بررسی خواهد شد و ما به هر حال دنبال همچین نیروهایی هستیم که از توان بالایی برخوردار باشند و خوشبختانه  حضور در این نمایشگاه ما را به برخی از اهداف رساند و توانستیم جواب مثبت بگیریم.

احمری در پایان سخنان گفت: با توجه به حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاون ایشان و بازدید ازغرفه شرکت هیربدان، امیدواریم با مطرح کردن مشکلات مورد توجه قراربگیریم.

لازم بذکر است که فعالیت شرکت هیربدان در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی می باشد واین شرکت یکی از شرکت کنندگان فعال در اولین نمایشگاه بین المللی کار ایران بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۹۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان