//
کدخبر: ۸۵۳۸۶ //

مجوز ویژه دولت درباره حقوق و مزایای ۲۸ دکتر

بر اساس ابلاغیه روز‌های گذشته یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، اعلام شده تا ۵۰ درصد برای ۲۸ نفر از متخصصان شاغل با مدرک دکترا در یکی از سازمان‌های دولتی افزایش می‌یابد.

مجوز ویژه دولت درباره حقوق و مزایای ۲۸ دکتر
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس ابلاغیه روز‌های گذشته یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، اعلام شده حسب موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی، امتیازاتی که در مصوبه اواخر اسفند سال ۱۳۹۵ هیئت دولت در خصوص حقوق و مزایای برخی دستگاه‌ها لحاظ شده بود، تا ۵۰ درصد برای ۲۸ نفر از متخصصان شاغل با مدرک دکترا در یکی از سازمان‌های دولتی افزایش می‌یابد. همچنین با افزایش دریافتی پزشکان شاغل در این سازمان نیز موافقت شده است.

پایان ضرب الاجل بانکی به دانشگاه‌های دولتی

بر اساس بخشنامه جدید یک نهاد مسئول به تعدادی از مدیران مالی دستگاه‌های مختلف، با اشاره به دستورالعمل خرداد سال گذشته بانک مرکزی در خصوص ضرورت افتتاح حساب نزد آن بانک توسط شرکت‌های دولتی، تاکید شده است مهلت انجام این دستور برای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و شرکت‌های دولتی صرفا تا پایان سال گذشته بوده و از ابتدای سال ۱۳۹۷، درآمد‌های این مجموعه‌ها باید به حساب مفتوحه نزد بانک مرکزی واریز شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۵۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان