//
کدخبر: ۷۸۵۷۴ //
از سوی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در کرمانشاه؛ اقدامی ارزشمند در آستانه نوروز ۹۷+ تصاویر

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه با استقبال شرکت کنندگان و مردم روبرو گردید.

افتتاح بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در کرمانشاه؛ اقدامی ارزشمند در آستانه نوروز 97+ تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، اقدام به برگزاری بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در محل این نمایشگاه نمود که دیروز به طور رسمی با حضور مردم و مسئولین، افتتاح و رسما آغاز گردید.

رضاسلیم ساسانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فرتاک نیوز، گفت:  کرمانشاه یکی از مهم ترین استان های کشور در زمینه کشاورزی و پرورش گل و گیاه می باشد و بر همین اساس و با توجه به نزدیک شدن نوروز 97 اقدام به برگزاری بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه در کرمانشاه نموده ایم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین اللملی استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: برگزاری این نمایشگاه می تواند فضا را برای استقبال نوروز 97 و تغییر حال و هوای مردم کمک نماید و امیدواریم بتوانیم گامی هر چند کوچک در جهت ایجاد شور و نشاط و تغییر روحیه مردم استان که متاسفانه طی چند ماه گذشته شاهد اتفاقات بسیار بدی بوده و از نظر روحی نیاز به اتفاقات مثبت دارند، باشیم.

رضاسلیم ساسانی که ریاست اتاق اصناف کرمانشاه را هم بر عهده داشته و در جریان زلزله سرپل ذهاب یکی از نیروهای فعال در امر کمک رسانی بود، گفت: امیدوارم کمی بتوانیم فضای روحی مردم استان را تغییر دهیم چرا که این مردم به ادامه روند زندگی به طور طبیعی نیاز دارند و خواهش من از عموم مردم ایران این است که هم چنان به فکر مردم زلزله زده باشند و آنها را تنها نگذارند.

وی در پایان سخنان خود گفت: ان شالله مردم با حضور در نمایشگاه گل و گیاه، فضای روحی خود را تغییر دهند چرا که ایجاد روحیه در بین مردم و  پشت سرگذاشتن مصیبت های چند وقت گذشته یک امر ضروری و نیاز مبرمی است که باید به آن توجه کنیم.

لازم بذکر است نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه از تاریخ ۷ لغایت ۱۱ اسفندماه خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۵ الی 21 با حضور در پارک شاهد محل نمایشگاههای کرمانشاه از آن دیدن نمایند.

 

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه

نمایشگاه گل و گیاه استان کرمانشاه

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان