//
کدخبر: ۷۱۲۹۷ //
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبرداد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده

معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده خبرداد .

 اختصاص 200 میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای زلزله زده
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کرمانشاه ,  صادق نجفی در جسله ستاد اقتصاد مقاومتی استانداری کرمانشاه افزود: در مجموع 600 میلیارد تومان تسهیلات جهت ارائه به واحدهای صنعتی سطح استان مصوب شده است که 200 میلیارد آن با نرخ سود 6 درصد برای بازسازی و نوسازی واحدها و 200میلیارد ریال آن با نرخ سود  10 درصد بعنوان سرمایه درگردش برای واحدهای صنعتی استان در نظر گرفته شده است.

 

نجفی با اشاره به کمک های این سازمان به واحدهای صنعتی زلزله زده استان از جمله تخصیص 51 کانکس به واحدها و همچنین تسهیل در جهت صدور ضمانت نامه از طریق صندوق ضمانت صنایع کوچک تصریح کرد: همچنین 200 میلیارد تومان  جهت اعطاء به صنایع  مستقر در روستاها ونواحی صنعتی با نرخ سود 6 درصد اختصاص یافته است.

 

  معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در ادامه خاطر نشان کرد:  لازم است که همه ما با سرلوحه قرار دادن فرهنگ و مدیریت جهادی همانند زمان جنگ تحمیلی که در این استان شاهد آن بودیم در جهت پیشبرد امورگام برداریم.

 

 نجفی با اشاره به تعهد وزارت صنعت ، معدن و تجارت در جهت ایجاد 450 هزار شغل در سال آینده، بیان داشت: از مجموع این میزان اشتغال ، 130 هزار شغل در حوزه صنوف و بیش از 74 هزار شغل در حوزه صنایع کوچک ایجاد می شود.

 

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران  با اشاره به تفاهمنامه منعقده فی مابین این سازمان و پست بانک اضافهکرد: این تفاهمنامه به منظور تأمین مالی واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستائی برای رونق کسب‌ و‌کارهای خرد و متوسط در شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت و در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستائی و با هدف بهره‌گیری از رویکرد تأمین مالی زنجیره تأمین منعقد شده است.

 

  نجفی با بیان اینکه واحدهای صنعتی در حوزه بازار باید دارای چشم انداز باشند، تاکید کرد: باید در جهت ایجاد و توسعه بازار بویژه بازار داخلی گام های اساسی برداشته شود و انگیزه لازم در جهت توسعه این مقوله بوجود بیاید و لازمه آن توجه ویژه به آموزش و از سوی دیگر حمایت رسانه ها و بخصوص صدا و سیما را می طلبد.

 

گفتنی است در این جلسه علاوه بر حضور معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت، استاندار کرمانشاه ، معاون اشتغال وزیر کار و رفاه اجتماعی و معاون امور روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس جمهور و اعضاء اداری استان کرمانشاه حضور داشتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان