//
کدخبر: ۶۴۵۸۹ //
لایحه بودجه ۹۷ در دستور کار کمیسیون تلفیق

سید کمال‌الدین شهریاری: طرح ریلی تهران تا استان فارس بدون اتصال به بوشهر توجیه اقتصادی ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۹۷ به مجلس شورای اسلامی گفت: این لایحه هفته آینده در دستور کار کمیسیون تخصصی و تلفیق قرار می‌گیرد.

سید کمال‌الدین شهریاری: طرح ریلی تهران تا استان فارس بدون اتصال به بوشهر توجیه اقتصادی ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید کمال‌الدین شهریاری بعدازظهر امروز در نشست پیگیری اجرای طرح ریلی شیراز به بوشهر با بیان اینکه راه‌آهن تهران، اصفهان و شیراز با اتصال به بوشهر دارای توجیه اقتصادی می‌شود اظهار داشت: تعطیل شدن عملیات اجرایی طرح ریلی بوشهر که بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده سبب از بین رفتن این سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تامین اعتبار برای ادامه اجرای طرح ریلی بوشهر به شیراز گفت: برای جلوگیری از بین رفتن سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی پروژه ریلی بوشهر به شیراز نیاز به تامین اعتبار برای ادامه پروژه است.

 

شهریاری افزود: با تداوم تعطیلی  این پروژه مهم و اساسی کارهای انجام شده در حوزه زیرساختی مانند خاکبرداری و خاکریزی حیف و میل و سبب هدر رفتن بیت‌المال می‌شود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای  اسلامی با بیان اینکه توسعه راه آهن از اولویت‌های برنامه ششم توسعه و از تاکیدهای رهبر معظم انقلاب است تاکید کرد: پروژه راه آهن شیراز- بوشهر بعنوان اولویت هفتم وزارت راه و شهرسازی باید اجری آن مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر نقش مهم اجرای طرح ریلی شیراز به بوشهر گفت: طرح ریلی تهران تا استان فارس بدون اتصال به بوشهر توجیه اقتصادی ندارد که می‌طلبد  پروژه راه آهن بوشهر برای اتصال به خط ریلی در اولویت ویژه قرار بگیرد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه بودجه سال 97 به مجلس خبرداد و گفت: لایحه بودجه سال 97 از سوی رئیس جمهور به مجلس ارائه شد که این  لایحه  هفته آینده در دستور کار کمیسیون تخصصی و تلفیق مجلس قرار می‌گیرد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۴۵۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان