//
کدخبر: ۶۲۰۰ //

نخستین صرافی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت

نخستین صرافی شمال خوزستان روز سه شنبه در مجموعه هتل جهانگردی دزفول گشایش یافت.

نخستین صرافی شمال خوزستان در دزفول گشایش یافت

به گزارش فرتاک نیوز، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صرافی مرکزی دزفول در آئین افتتاح این صرافی  گفت:صرافی مرکزی دزفول نخستین صرافی شمال خوزستان می باشد که مجوزهای لازم را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را اخذ کرده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عباس نظری افزود:صرافی مرکزی دزفول در زمینه خرید وفروش اسکناس و انواع ارزهای معتبر،خرید وفروش مسکوکات و سکه های ضرب شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی و حواله برای بانک های خارجی و موسسه های اقتصادی و دیگر صرافی ها می باشد .

وی با بیان اینکه حواله ها ظرف 48 ساعت در صرافی مرکزی دزفول حواله می شوند گفت:نرخ ارزهای خارجی و مسکوکات در این صرافی مطابق نرخ تهران است ونیازی نیست فرد برای تهیه حواله به اهواز و یا تهران مراجعه کند .

نظری اضافه کرد :صرافی مرکزی دزفول از نظر ریالی 20میلیارد ریال پشتوانه دارد که با احتساب ضمانت نامه ها حدود 51 میلیارد و 300 میلیون ریال می باشد.

وی گفت:باتوجه به نیاز مسافران و تورهای خارجی که به دزفول سفر می کنند این صرافی در مجموعه هتل جهانگردی مستقر شده تا مسافران برای تهیه ارز و تبدیل پول مشکلی نداشته باشند.

وی اظهار کرد:صرافی مرکزی دزفول به سیستم بانک مرکزی متصل می باشد و کلیه معامله ها رصد و نظارت می شود وامکان تخلف اقتصادی وجود ندارد .

در آئین گشایش نخستین صرافی شمال خوزستان مسئولان محلی دزفول حضور داشتند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان