//
کدخبر: ۴۵۱۹۷۰ //

چرا کسب و کارهای کوچیک و متوسط به پیندو اعتماد دارند؟

اگر به دنبال یک تجربه عالی از خرید و فروش اینترنتی هستید، قطعا پیندو‌ یک انتخاب هوشمندانه است.

چرا کسب و کارهای کوچیک و متوسط به پیندو اعتماد دارند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این فروشگاه هیچ کارمزدی را در قبال تراکنشات دریافت نمی‌کند تا فروشندگان و خریداران بتوانند با خیال راحت از خدمات موجود استفاده کنند. این موضوع برای فروشندگان یک مزیت بزرگ است. زیرا بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی، یک مکان امن برای فروش کالاهای خود دارند.

ضمن اینکه این فروشگاه دائما در حال به روزرسانی و پیشرفت اطلاعات است و می‌توانید به راحتی کسب و کار خود را در آن رشد دهید و به فروش بالاتری برسید.

هدف پیندو، فروش کالای نو است و به هیچ عنوان اجناس دست دوم جایی در این فروشگاه ندارند. بنابراین اگر می‌خواهید به عنوان فروشنده از خدمات این مجموعه استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این فروشگاه مطرح می‌کنیم تا با دید بازتری از خدمات آن استفاده کنید.

پیندو یک مسیر راحت و اقتصادی برای خرید و فروش کالا

پیندو یک وبسایت معتبر است که مسیری راحت و اقتصادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همین موضوع نیز باعث‌ شده تا کسب و کارهای کوچک و متوسط، به این پلتفرم اعتماد کنند و هر روز به کاربران آن افزوده شود. فضایی که این مجموعه ایجاد کرده، کاملا قابل اعتماد است و ویژگی‌هایی دارد که باعث شده این اعتماد شکل بگیرد.

مجهز به راهنمای دیجیتال

در خرید اینترنتی بسیاری از افراد نمی‌توانند اطلاعات کافی را در مورد محصول مورد نظرشان داشته باشند. به ویژه در هنگام خرید انواع موبایل و تبلت که حتما نیاز است هر کالا از نزدیک بررسی شود و سوالات زیادی در ذهن خریدار وجود دارد. پیندو برای حل این مشکل قسمتی از سایت را به بلاگ اختصاص داده است. در این قسمت مقاله‌های مختلفی در مورد محصولات، راهنمای خرید، نحوه استفاده و... وجود دارد که می‌توانید قبل از خرید با دقت آن‌ها را مطالعه کنید.

پشتیبانی شبانه روزی

یکی از مشکلاتی که در خرید اینترنتی وجود دارد، عدم پاسخگویی به مشتریان است. اما پیندو برای مجموعه خود پرسنلی را استخدام کرده است که به صورت شبانه‌ روزی در خدمت شما هستند و می‌توانید از طریق چت، تماس تلفنی یا ایمیل با آن‌ها در ارتباط باشید. قطعا با این پشتیبانی هرگونه سوال، بازخورد و حتی شکایت در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

ارائه کدهای تخفیف

یکی دیگر از مزایای پیندو، ارائه کدهای تخفیفی است که برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود. این تخفیفات برای تمام مشتریان قابل استفاده است و با دریافت آن‌ها می‌توانید به مقدار قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. برای دریافت کدهای تخفیف باید در سایت یا اپلیکیشن پیندو ثبت نام کنید تا از این جوایز مطلع شوید.

روش‌های پرداخت

یکی از ویژگی‌ها ی بسیار مثبتی که پیندو در اختیار کاربران قرار داده است، انتخاب روش پرداخت است. شما می‌توانید براساس شرایط موجود، پرداخت درب منزل، کارت به کارت، ارز دیجیتال یا سروی BNPL را انتخاب کنید. از میان تمام این روش‌ها پرداخت درب منزل انتخاب خوبی است. البته امنیت پرداخت اینترنتی نیز در این پلتفرم کاملا برقرار است و تا زمانی که کالا را دریافت نکنید، مبلغی به فروشنده تعلق نمی‌گیرد.

دریافت بهترین خدمات از فروشگاه اینترنتی پیندو

تنوع محصولات موجود در پیندو به قدری بالاست که قطعا نمی‌توان با یک سرچ ساده به کالای مورد نظر دسترسی پیدا کرد. به همین علت این مجموعه برای هر نوع کالا و خدماتی که ارائه می‌دهد، راه حل موثری را در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن خدمات مورد نظرشان را پیدا کنند. یکی از این راه حل‌ها، دسته بندی محصولات است. در صفحه اصلی این مجموعه دسته بندی‌های مربوط به کالای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، ابزارهای زیبایی و سلامت، خدمات مربوط به فرهنگ و هنر، لوازم سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، لوازم صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی نمایش داده شده است. کافیست روی هر بخش کلیک کنید تا شما را یک قدم به سمت خدمات مورد نظرتان هدایت کنند.

در داخل هریک از این دسته‌ها، زیردسته‌های کوچکتری طراحی کرده‌اند تا با محدودیت کالاها، مسیر خرید باز هم هموارتر شود. به عنوان مثال برای اطلاع از قیمت روز لپ تاپ و کامپیوتر، شما باید ابتدا به کتگوری کالای دیجیتال و سپس به بخش لپ تاپ و کامپیوتر مراجعه کنید تا آگهی‌های موجود نمایش داده شوند. البته در این کتگوری زیردسته‌های موبایل و‌ و تبلت، صوتی و تصویری، کنسول، بازی‌های ویدیویی و آنلاین، دوربین و لوازم جانبی نیز وجود دارد که از این خدمات هم می‌توان استفاده کرد.

سخن پایانی

خرید بهترین انواع کالای دیجیتال با قیمت مناسب را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی پیندو انجام دهید. نه تنها لوازم مربوط به تکنولوژی، بلکه هر نوع کالای دیگر حتی دوچرخه در این مجموعه موجود است و با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد. درست مانند یک بازار بزرگ که در هر زمینه‌، کالایی برای خرید و فروش وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان