//
کدخبر: ۴۳۳۹۴۰ //

با این روش کارت ملی را کارت بانکی کنید

بانک مرکزی در حال پیگیری است تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت است و بر این اساس به‌روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت، ارائه امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از برنامک‌های همراه هوشمند و استفاده از کارت‌های مجازی به جای کارت‌های فیزیکی مطابق با آخرین فناوری روز است. با این روش کارت ملی را کارت بانکی کنید


با این روش کارت ملی را کارت بانکی کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

اواسط مرداد ماه بود با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان سازمان ثبت احوال کشور و بانک ملی جمهوری اسلامی ایران که به امضای رییس سازمان ثبت احوال کشور و مدیر عامل بانک ملی رسید، تجمیع کارت‌های خدماتی در کارت ملی هوشمند کلید خورد و از این طریق شهروندان می‌توانند از کارت ملی خود در آینده نزدیک به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند.

هاشم کارگر در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک ملی با بیان اینکه ثبت احوال و بانک ملی از قدیمی ترین دستگاه‌های کشور هستند گفته بود: سازمان ثبت احوال به عنوان دستگاه هویت بخش به آحاد جامعه در زمان های گوناگون خدماتی را ارائه داده و این سازمان در انتخابات یکی از دستگاهای اصلی است. رئیس سازمان ثبت احوال با بیان اینکه پیاده‌سازی قابلیت های هوشمند کارت ملی از جمله برنامه های سازمان ثبت احوال است، گفت: شروع این‌کار با بانک ملی دست تا علاوه بر پیاده سازی قابلیت های کارت ملی هزینه های بانک ملی را نیز کاهش دهیم تا مردم با استفاده از کارت ملی خدمات بانکی خود را انجام دهند. وی ادامه داد: تجمیع همه خدمات مالی و خدماتی در برنامه هفتم توسعه به تصویب رسیده است همچنین بهره مندی از توانمندی های موجود در بانک برای تولید مدارک هویتی نیز از جمله سایر بندهای تفاهم نامه است.

 
 

۶ ماهه کانادا باش(فرم مشاوره رایگان رو پر کن)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان