//
کدخبر: ۴۲۵۰۷۶ //

۴ روز سفر به استانبول ترکیه چقدر پول می‌خواهد؟+ جدول قیمت

بررسی هزینه های تورمسافرتی استانبول ویژه مهر ماه به شرح زیر است.

۴ روز سفر به استانبول ترکیه چقدر پول می‌خواهد؟+ جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

بارها شنید‌ه‌اید که  استانبول  یک شهر تاریخی و پر قدمت است. اکنون قبل از اینکه سراغ اطلاعات کاربردی‌تر راهنمای سفر به استانبول برویم به گذشته این شهر اشاره می‌کنیم.

تور ارزان مسافرتی استانبول  به هزاران دلیل جذاب است از نوشیدن یک قهوه ترک در کافه‌های خیابان استقلال در کنار ترامواهای کلاسیکِ قرمز رنگ، ایستاده نگریستن به عظمت مسجد آبی یا کشتی‌سواری در مرز آسیا و اروپا برخی از کارهایی‌ست که تنها در استانبول می‌توان تجربه کرد، استانبول جایی‌ست که هر ماجراجویی برای یک بار هم که شده باید ساک یا کوله‌اش را جمع کند و راهی این شهر باستانی شود.

بیشتر فروش‌ها در پایان فصول و روزهای خاص مانند عید فطر، ولنتاین و غیره برگزار می‌شود. فروش تابستانی ترکیه با افزایش دما آغاز می‌شود. این فروش‌ها از ابتدای خرداد آغاز می‌شوند. البته اوج فروش این فصل در شهریور ماه و با پایان فصل گرم و آب و هوای خشک است. اگر می‌خواهید بهترین زمان سفر به ترکیه برای رسیدن به فروش تابستانی را پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم در این زمان به این کشور به‌خصوص استانبول سفر کنید. چون مهم‌ترین شهر ترکیه است و فروش بهتر و بیشتری نسبت به شهرهای دیگر ترکیه دارد.

اگر می‌خواهید به فروش زمستانی بروید و سفر زمستانی ترکیه را ترجیح می‌دهید، بهتر است اواسط آذر را برای سفر خود انتخاب کنید. بهترین زمان سفر به ترکیه برای خرید اوایل ژانویه است که برابر با اوج هوای سرد است. تخفیف این روزها تا ۵۰ درصد می‌رسد و بااین‌وجود خریدی خوشایند خواهید داشت. برخی از برندها حتی ممکن است معاملات بیشتری را در آینده برای فروش بقیه اقلام فصل گذشته ارائه دهند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی در خصوص هزینه های تور مسافرتی  استانبول ، برای۴روز اقامت در هتلElite World Hotel قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۳۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

همچنین هتلOccidental برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ۳۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور استانبول ( ۴ روز / مهر ماه ۱۴۰۲)

هتل / ۵ ستاره نوع اتاق قیمت / تومان
 
Elite World Hotel ۲ تخته ۲۴,۰۰۰,۰۰۰
Elite World Hotel ۱ تخته ۳۴,۲۰۰,۰۰۰
The Peak Taksim ۲ تخته ۲۲,۳۰۰,۰۰۰
The Peak Taksim ۱ تخته ۳۲,۳۰۰,۰۰۰
Occidental ۲ تخته ۲۲,۰۰۰,۰۰۰
Occidental ۱ تخته ۳۱,۷۵۰,۰۰۰

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان