//
کدخبر: ۴۱۹۱۸۶ //

ورود سایپایی‌ها به جاده کاهش قیمت+ جدول

امروز و با کاهشی شدن نرخ دلار هرچند بازار خودرو سعی کرد ثبات خود را حفظ کند، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد «تیبا 2 معمولی» و «کوییکR» در بازار افت قیمت داشتند.

ورود سایپایی‌ها به جاده کاهش قیمت+ جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته غالب محصولات سایپا امروز تغییر قیمت نداشتند و افت قیمت تنها دو خودرو مذکور را در برگرفت.  فعالان بازار خودرو معتقدند رکودی که در بازار خودرو به وجود آماده هر روز عمیق‌تر می‌شود بر عدم تمایل بازار بر تغییر اثرگذار است. بطوریکه در حال حاضر خرید در این بازار به مرز صفر رسیده و با این شرایط شاهد ثبات قیمت در این بازار هستیم.

براساس ارزیابی بازار امروز امروز و در میان محصولات سایپا «تیبا 2 معمولی» در بازار افتی 7 میلیونی داشت و این کاهش برای «کوییکR» هم به 5 میلیون تومان رسید و سایر سایپایی‌ها بدو تغییر راهی بازار شدند.

 

قیمت محصولات سایپا در بازار

از سوی دیگر در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفتند.   براساس ارزیابی امروز و در مقایسه به اولین روز شهریور‌ ماه «شاهین» در بازار 570 میلیون تومان قیمت خورد  و تغییر قیمت نداشت. رصد بازار نشان می‌دهد در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» افت 5 میلیونی داشت و در بازار 344 میلیون تومانی شد، اما «کوییک معمولی» در بازار 348 میلیون قیمت خورد و ثبات قیمت داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان