//
کدخبر: ۴۱۷۴۶۶ //

نگاهی به تاثیر شگرف هولوگرام در افزایش فروش محصولات

هولوگرام ‌ها جذابیت بصری بالایی دارند و توجه مصرف کنندگان را به خود جلب می‌کنند. این عناصر با برخورداری از جلوه‌های نوری سه بعدی و رنگین کمانی، ظاهری منحصر به فرد به محصولات و بسته بندی آن می‌بخشند و در نتیجه باعث افزایش فروش می‌شوند.

نگاهی به تاثیر شگرف هولوگرام در افزایش فروش محصولات
به گزارش فرتاک نیوز،

مصرف کنندگان معمولا محصولی را برای خرید ترجیح می‌دهند که دارای برچسب هولوگرام باشد؛ چرا که به آنها حس اعتماد القا می‌کند. شما می‌توانید انواع برچسب‌های هولوگرام را با طرح‌های سفارشی، آرم‌ها، نام‌های تجاری و الگوهای امنیتی مختلف از مرکز چاپ سیناپکینگ تهیه نمایید.

در ادامه نگاهی به تاثیر شگرف هولوگرام در افزایش فروش محصولات می‌اندازیم. با ما همراه باشید.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام ها نسل جدیدی از تکنولوژی‌های امنیتی برای کنترل هویت کالاها در بازار هستند. بارزترین ویژگی این برچسب های درخشان، ظاهر رنگین کمانی آنها است که با تابش نور از جهات مختلف تغییر می‌کند اما باید گفت که هولوگرام های امنیتی فراتر از چیزی هستند که فقط با چشم دیده می‌شود و به همین دلیل است که به سختی قابل تکرار و یا کپی کردن هستند.

این نوع برچسب‌ها در اصل با ویژگی‌ های پیشرفته نانو تعبیه شده اند که بسیار کوچک (در حد میکرون) است. از این جهت چاپ هولوگرام به عنوان یک راه حل کارآمد برای احراز هویت محصولات محسوب می‌شوند.

در واقع آنها با تجهیزات تخصصی و از نظر فناوری پیشرفته تولید می‌شوند که همین امر جعل آنها را دشوار می‌سازد. آنها همچنین از جلوه بصری فوق العاده ای برخوردار هستند که نظر مشتریان را به خود جلب کرده و باعث افزایش فروش محصولات می‌شود.  

برخی از رایج ترین انواع هولوگرام ها که امروزه در کسب و کارهای گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد، عبارتند از:

  • ژنریک یا عمومی

  • دو بعدی

  • سه بعدی

  • ماتریس نقطه ای

  • فلیپ فلاپ

  • طرح مخفی و ...

چرا استفاده از هولوگرام تبدیل به یک ضرورت شده است؟

بررسی مزایای هولوگرام ها فقط به مسائل امنیتی محدود نمی‌شود؛ بلکه این برچسب‌ها، امروزه به یک ضرورت در بهبود ظاهر بسته بندی محصولات تبدیل شده اند. هنگامی که مصرف کنندگان این نوع برچسب‌ها را می‌بینند، تصور می‌کنند که محصول دارای استاندارد بالاتری نسبت به سایر کالاهای مشابه بدون هولوگرام است و همین امر باعث می‌شود تا خرید کالاهای دارای هولوگرام را ترجیح دهند.

همانطور که می‌دانید هولوگرام ها برای انواع صنایع قابل استفاده هستند؛ از صنایع داروسازی، مواد غذایی و زیبایی گرفته تا الکترونیک، منسوجات و محصولات دیگر. به طور کلی دلایل زیر نشان می‌دهد که چرا این برچسب‌ها به یک ضرورت برای همه صنایع تبدیل شده اند:

  • طراحی چشم نواز و خیره کننده هولوگرام ها در جلب توجه مشتریان و جذب آنها موثر است.

  •  این برچسب ها، امنیت برند شما را در برابر اجناس تقلبی تضمین می‌کند.

  • با افزودن این لیبل‌ها به بسته بندی، محصولات از سایر رقبا متمایز می‌شوند.

  • هولوگرام به مشتریان اطمینان خاطر می‌دهد که محصول اصل را با کیفیت مورد انتظار خریداری می‌کنند.

Picture4

اهمیت هولوگرام در فروش محصولات چیست؟

شرکت‌های تجاری بزرگی در سراسر جهان از برچسب‌های هولوگرام برای تقویت ارزش‌های کیفیتی برند خود استفاده می‌کنند. آنها همزمان اطمینان حاصل می‌کنند که بسته بندی محصولاتشان از نظر بصری به اندازه کافی جذاب است تا چشم مصرف کنندگان را در قفسه فروشگاه‌ها به خود جلب کند.

به این ترتیب جلوه‌های زیبای هولوگرام در کنار ویژگی امنیتی آن؛ به یک ابزار قدرتمند برای ساختن یک پیام تبلیغاتی قوی تبدیل شده است. در اینجا به مهم ترین تاثیر این لیبل‌ها در فروش محصولات می‌پردازیم:

1.اطمینان از اصل بودن کالا

بدون شک یکی از مهم‌ ترین کاربرد هولوگرام ها، احراز هویت برند و اطمینان از اصالت محصولات است. به همین خاطر ما همواره شاهد گسترش نقش این برچسب‌های امنیتی برای محافظت از بزرگترین برندهای نرم‌افزاری، قطعات خودرو، داروها، لوازم آرایشی و سایر کالاهای صنعتی در برابر جعل‌کنندگان بوده‌ایم.

همه برندها در معرض خطر جعل قرار دارند و این لیبل‌ها با ویژگی‌های امنیتی خود کمک می‌کنند تا تولیدکنندگان از یکپارچگی برند خود در برابر هر گونه تقلب محافظت نمایند.

2.جذابیت هولوگرام روی کالا

امروزه بسیاری از برندهای معروف دنیا از هولوگرام بر روی محصولات خود استفاده می‌کنند. یک برچسب هولوگرافیک نه تنها به جذابیت بسته بندی و محصولات شما می‌افزاید؛ بلکه موجب می‌شود تا مصرف کنندگان ارزش برند شما را بهتر درک کرده و برای خرید آن مشتاق تر شوند.

در حال حاضر تولیدکنندگان چالش قابل توجهی در جلب توجه مشتری و حفظ یا افزایش سهم بازار خود دارند، بنابراین جذابیت چشم نواز و خلاقانه هولوگرام‌ ها می‌تواند به متمایز شدن محصولات آنها نسبت به رقبا کمک کند.

3.غیرقابل جعل بودن هولوگرام

افراد سودجو که از آرم شرکت‌های بزرگ روی محصولات تقلبی‌شان استفاده می‌کنند؛ به اعتبار شرکت‌های اصلی آسیب زیادی می‌زنند. حل این مشکل معمولاً مستلزم علامت‌گذاری اقلام اصلی با برچسب‌های امنیتی منحصر به فرد است که امکان هر گونه کپی برداری و جعل را از بین می‌برد.

به این ترتیب اگر کالایی به نام برند شما در بازار کشف شود که فاقد برچسب امنیتی‌ باشد، به طور خودکار تقلبی و غیرمجاز شناسایی شده و در نتیجه امکان پیگرد قانونی تولیدکننده یا فروشنده آن وجود دارد.

Picture5

هولوگرام از کجا تهیه کنم؟

اگر شما هم می‌خواهید کیفیت برند خود را تثبیت کنید، سهم بازار خود را افزایش دهید و همینطور اعتماد مصرف کنندگان نهایی را بالا ببرید؛ بدون شک سرمایه ‌گذاری در چاپ هولوگرام های امنیتی؛ برای شما یک ضرورت خواهد بود.

آیا به دنبال سفارش بهترین برچسب‌های هولوگرام برای شرکت و محصولات خود هستید؟ در این صورت شما باید مرکزی را پیدا کنید که این برچسب‌ها را با ویژگی‌های زیر ارائه می‌کند:

- تولید هولوگرام ها باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا نیازهای مختلف بسته بندی را برای برندهای گوناگون برآورده سازد.

- این برچسب‌ها در صورت نیاز باید از ویژگی‌های پیشرفته و فوق امنیتی برای برخی از محصولات خاص نظیر داروها برخوردار باشند.

- تولید هولوگرام باید بادوام، مقرون به صرفه و مطابق با استانداردهای بین‌المللی باشد تا در صورت صادرات محصولات نیز معتبر شناخته شود.

- بهترین لیبل‌ها امنیت و زیبایی را همزمان ارائه می‌کنند که منجر به افزایش ارزش برند و فروش بالای محصولات می‌شود.

سیناپکینگ دارای تیمی از متخصصان با سال ها تجربه در توسعه و طراحی هولوگرام های امنیتی است که این برچسب‌ها را با جدیدترین تکنیک‌های روز دنیا تولید می‌کنند.

چنانچه نیاز به تضمین استفاده از بهترین هولوگرام برای حفظ برندتان در برابر هرگونه جعل نیاز دارید، می‌توانید به سیناپکینگ که تجربه همکاری با بهترین شرکت های ایرانی مانند داریا همراه را دارد و همین موضوع گواه کیفیت کار آن هاست اعتماد کنید.

سخن پایانی

پیشرفت در تکنیک‌های تولید هولوگرام و افزودن جلوه‌های دیداری مبتنی بر فناوری به آن، این برچسب‌ها را به یک ضرورت برای بسته بندی محصولات تبدیل کرده است. اگر شما هم به دنبال باکیفیت ترین هولوگرام‌ های موجود در بازار هستید قبل از هر چیز باید به یک مرکز معتبر چاپ هولوگرام مراجعه کنید.

سیناپکینگ به عنوان یکی از مراکز پیشرو در تولید هولوگرام‌ های با کیفیت، بهترین خدمات را در این زمینه به مشتریان ارائه می‌دهد. برچسب‌های هولوگرامی این مجموعه دارای کیفیت بالا و بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد هستند که قطعا به متمایز شدن برند شما کمک می‌کند.

علاوه بر این شما می‌توانید انواع خدمات چاپی، مانند چاپ آفست، چاپ فاکتور، برچسب اموال، لیبل و هاردباکس را نیز به این مجموعه سفارش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان