//
کدخبر: ۴۱۲۱۲۴ //

بیت کوین در آستانه یک حرکت بزرگ؟/جهش ۱۱ درصدی میکر

بیت کوین امروز 25 تیر 1402 نسبت به روز گذشته تغییر قیمت خاصی نداشته و همچنان در کانال 30 هزار دلار معامله می شود.


بیت کوین در آستانه یک حرکت بزرگ؟/جهش 11 درصدی میکر
به گزارش فرتاک نیوز،

بزرگ ترین ارز دیجیتال امروز نسبت به دیروز تغییر قیمت چندانی نداشته و با افت بسیار جزئی، هم اکنون در حدود نرخ 30300 دلار معامله می شود. بازده هفتگی بیت کوین به کمتر از مثبت نیم درصد رسیده اما در مقیاس ماهانه رشد 18 درصدی در این ارز دیجیتال دیده می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 589 میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته کمتر از 8 میلیارد دلار معامله شده و ارزش معاملات آن نسبت به دیروز کاهش یافته است.

 

بسیاری از تحلیلگران معتقدند بیت کوین نسبت به قیمت های فعلی افت سنگین دیگری نخواهد داشت و احتمالا برای یک صعود بزرگ آماده می شود.

البته در بازارهای مالی ممکن است تحلیل های سرشناس ترین تحلیلگران نیز غیر معتبر شوند و فعلا نمی توان با اطمینان گفت که بیت کوین قرار است حتما صعود کند.

رشد 15 درصدی اتریوم در یک ماه

اتریوم هم امروز افت داشته که افت آن به یک درصد نمی رسد. این آلت کوین هم اکنون با نرخ 1930 دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی 3 درصد رشد کرده و در مقیاس ماهانه رشد 15 درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 4 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 232 میلیارد دلار است.

جهش 11 درصدی میکر

به طور کلی امروز تعداد نمادهای منفی بیشتر از تعداد نمادهای مثبت است. البته فشار فروش سنگینی در بازار دیده نمی شود اما اکثریت نمادها افت قیمت داشته اند.

بیشترین کاهش قیمت را لیدو دائو، دوج کوین و آوی داشته اند که 4 درصد نسبت به دیروز ارزان تر معامله می شوند. مابقی نمادهای منفی هم افت کمتر از 4 درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت، میکر با رشد 11 درصدی بهترین عملکرد را دارد. بیت دائو و ریپل هم 3 درصد رشد کرده اند که جزو نمادهای پربازده امروز محسوب می شوند. مابقی نمادهای مثبت رشد کمتر از 2 درصد را ثبت کرده اند.

در مقیاس هفتگی وضعیت اکثریت نمادهای موجود در فهرست 50 ارز برتر بازار خوب است. بیت کوین کش که اخیرا یک رالی صعودی را پشت سر گذاشته، یک هفته است که درجا می زند و اکنون نسبت به یک هفته گذشته 5 درصد کاهش قیمت را نشان می دهد. این بزرگ ترین ریزش بازار در یک هفته گذشته است. مابقی نمادهای منفی هم افتی کمتر از 3 درصد داشته اند.

اما در فهرست نمادهای مثبت، ریپل با رشد حدود 60 درصدی پرچمدار این فهرست است. استلار هم طی این مدت 35 درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات نصف شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته حدود 3 دهم درصد افت کرده و به رقم 1.22 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم در مقیاس با دیروز حدودا نصف شده و رقم 24 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

 
 

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.4 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 21 میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان