//
کدخبر: ۴۱۰۱۵۴ //

سقوط بیت کوین به کانال ۳۰ هزار دلاری روز خوب برای کرونوس!

مدت زمان ماندگاری بیت کوین در کانال 31000 دلار بسیار کوتاه بود و دوباره قیمت این ارز دیجیتال به کانال 30000 دلار بازگشت.

سقوط بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری روز خوب برای کرونوس!
به گزارش فرتاک نیوز،

به طور کلی امروز وضعیت بازار ارزهای دیجیتال خیلی خوب نیست و فشار فروش در بازار مشاهده می شود. بیت کوین که دیروز وارد کانال 31000 دلار شده بود، امروز با افت 2 درصدی مجددا به کانال 30000 دلار بازگشته و هم اکنون با نرخ 30400 دلار معامله می شود.

با توجه به افت امروز، بازده هفتگی بیت کوین تقریبا به صفر رسیده و بازده ماهانه آن در حدود مثبت 13 درصد است. ارزش بازار بیت کوین هم مجددا به کانال 500 میلیارد دلار بازگشته و اکنون عدد 590 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

 

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 11 میلیارد دلار بوده که رقم خوبی نیست. احتمالا طی روزهای پنجشنبه و جمعه با اعلام آمار اقتصادی از آمریکا، مجددا ارزش معاملات بیت کوین افزایش داشته باشد.

 

 

 

اتریوم هم افت کرد

اتریوم هم امروز منفی است و با کاهش 2 درصدی قیمت، هم اکنون در نرخ 1910 دلار معامله می شود. بازده هفتگی اتریوم بهتر از بیت کوین است و طی یک هفته گذشته حدود 2 درصد بازده مثبت داشته. در مقیاس ماهانه هم این آلت کوین 2 درصد بازدهی داده است.

اتریوم با ارزش بازار 230 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته 5 میلیارد دلار معامله شده که ارزش معاملات آن به تبع کلیت بازار، پایین است.

اتریوم درصورتی که بتواند وارد کانال 2000 دلار شود، احتمالا یک رالی صعودی دیگر را آغاز خواهد کرد که البته فعلا با این رقم فاصله بیش از 80 دلاری دارد.

فقط یک آلت کوین مثبت است

امروز در فهرست 50 ارز برتر بازار فقط کرونوس مثبت است که آن هم رشد یک درصدی داشته. مابقی آلت کوین ها منفی هستند و فشار فروش در بازار بالاست.

آپتوس با افت 8 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در این فهرست دارد. بیت دائو و گراف هم افت 7 درصدی دارند. بیت کوین کش، استکس و اپتیمیسم نمادهای منفی 6 درصدی امروز هستند. تعداد زیادی از نمادها هم افت 4 الی 5 درصد دارند.

در مقیاس هفتگی، میکر با رشد 47 درصدی بهترین عملکرد را دارد. آوی با رشد 22 درصدی و لایک کوین با رشد 20 درصدی دیگر نمادهای پربازده هفته گذشته محسوب می شوند.

در میان نمادهای منفی هم هدرا با کاهش قیمت 3 درصدی بیشترین افت یک هفته گذشته را داشته که این موضوع نشان می دهد وضعیت آلت کوین ها طی یک هفته گذشته بد نبوده و هیچ کدام از آن ها افت سنگینی را تجربه نکرده است.

ارزش معاملات دوباره پایین آمد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با 2 درصد کاهش به رقم 1.19 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم امروز کاهشی بوده و با افت 18 درصدی نسبت به دیروز، به زیر 30 میلیارد دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته 2.5 میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم 26 میلیارد دلار معامله انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان