//
کدخبر: ۴۱۱۹۴۷ //

ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال ۳۱۰۰۰ دلار از دست رفت

بیت کوین که دیروز در کانال 31000 دلار معامله می شد، دوباره به کانال 30000 دلار بازگشته و امروز افت قیمت حدود 3 درصدی دارد.

ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال 31000 دلار از دست رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

جو امروز بازار ارزهای دیجیتال نسبتا منفی است. البته تعدادی از آلت کوین ها رشد قیمت داشته اند اما اکثریت نمادها منفی هستند. بیت کویت امروز با افت 3 درصدی، در حدود نرخ 30300 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین در حال حاضر مثبت نیم درصد است و بازده ماهانه آن به مثبت 21 درصد رسیده است. البته بازده خوبی که بیت کوین در مقیاس ماهانه دارد بیشتر به دلیل رشد بازار در نیمه دوم ماه ژوئن است و در حال حاضر حدود دو هفته می شود که بازار درجا می زند.

 

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 17 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد 589 میلیارد دلار را نمایش می دهد. طی مدت اخیر هر زمان که ارزش بازار بیت کوین به 600 میلیارد دلار نزدیک شده، فروش های گسترده ای در بازار اتفاق افتاده و اجازه داده نشده که ارزش بازار بیت کوین مدت زیادی بالای 600 میلیارد دلار باقی بماند.

رشد 4 درصدی اتریوم در یک هفته

افت امروز اتریوم هم تقریبا به اندازه بیت کوین است. این آلت کوین با کاهش قیمت حدود 3 درصدی، هم اکنون در نرخ 1940 دلار معامله می شود.

بازده هفتگی اتریوم به مثبت 4 درصد رسیده که از این جهت عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارد اما در مقیاس ماهانه 18 درصد رشد در آن مشاهده می شود که نسبت به بزرگ ترین ارز دیجیتال، عملکرد نسبتا ضعیف تری است. اتریوم با ارزش بازار 233 میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بیش از 8 میلیارد دلار معامله شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان