//
کدخبر: ۴۰۵۰۴۱ //

تخت‌گاز «هایما S۵ پلاس» در جاده کاهش قیمت + جدول

بازار خودرو پس از تعطیلات چند روزه که از اواخر هفته گذشته آغاز شد و تا نیمه هفته جاری ادامه داشت چه شکل و شمایلی پیدا کرد؛ رصد بازار نشان می‌دهد امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت راهی بازار شدند.

تخت‌گاز «هایما S5 پلاس» در جاده کاهش قیمت + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با افت یک تا 40 میلیون راهی بازار شدند. به گفته فعالان بازار خودرو امروز بازار بیش از همه حول و حوش اخبار سیاسی چرخید و این امر موجب شد اخبار به نسبت مثبت سیاسی این بازار را کاهشی کند.

از سوی دیگر امروز دلار هم شکل کاهشی به خود گرفته بود که این امر نیز بر کاهشی شدن قیمت خودرو اثرگذار بوده است. براساس ارزیابی بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار با افت 40 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد و و پس از آن بیشترین کاهش به «دنا پلاس توربو اتومات» رسید و این خودرو با افت 8 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 591 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به سه‌شنبه گذشته افتی یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی 40 میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز رشد 7 میلیونی داشت و در بازار با قیمت 498 میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز 780 میلیون تومان قیمت گذاری و افت 5 میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 8 میلیونی در بازار 884 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 993 میلیون قیمت خورد و افت 2 میلیونی را در بازار تجربه کرد.

ایران 16 اقتصاد

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۵۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان