//
کدخبر: ۳۹۵۶۷۶ //

نامه مهم رئیس سازمان حمایت به بانک‌ها و موسسات اعتباری

رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری، از آنها خواست حساب‌های مسدودی برای خودروهای وارداتی آزاد شود.

نامه مهم رئیس سازمان حمایت به بانک‌ها و موسسات اعتباری
به گزارش فرتاک نیوز،

معاون وزیر صمت در نامه به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری خواستار رفع مسدودی وجوه حساب‌های طرح اولویت‌بندی خودروهای وارداتی شد.

در نامه حسین فرهیدزاده آمده است:‌ باعنایت به اعلام نتایج اولویت‌بندی طرح متقاضیان خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه مقررگردید کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مربوط به طرح خودروهای وارداتی به نام این سازمان اقدام نمایند. لذا مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب کلیه متقاضیان این طرح، با رعایت ضوابط و مقررات بانکی در خصوص پرداخت سود سپرده‌های مذکور ، دستور فرمایید نسبت به ابلاغ و اطلاع‌رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس گردد.
بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت در این طرح نبوده و چنانچه متقاضیان محترم در طرح‌های دیگر فروش خودرو شرکت ننمایند می‌توانند در مهلت مقرر و بر اساس اولویت‌بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه نسبت به خرید خودروی خود اقدام نمایند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۵۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان