//
کدخبر: ۳۹۳۷۳۹ //

رونمایی سایپا از خودروهای جدیدش + عکس

نسخه جدید سایپا کوییک S و کوییک اس آپشنال رونمایی شدند. سایپا دو محصول کوییک اس جدید و کوییک S آپشنال را به زودی به فروش خواهد رساند.

رونمایی سایپا از خودروهای جدیدش + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

شرکت سایپا لیست مشخصات و امکانات کوییک اس جدید و کوییک اس آپشنال را منتشر کرد. کوییک اس جدید به عنوان نسخه پایه به امکانات بیشتری از نسخه قبلی خود مجهز شده و نسخه اس آپشنال نیز به عنوان نسخه فول این خودرو از امکانات متعددی بهره می‌برد. این دو نسخه به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

نسخه جدید سایپا کوییک S

کوییک S جدید و کوییک S آپشنال از لحاظ فنی با نسخه‌های فعلی خود تفاوتی ندارند و فقط از لحاظ سطح امکانات ارتقا پیدا کردند. این در حالی است که کوییک GX به عنوان نسخه فول آپشن و دنده دستی کوییک فیس لیفت از موتور M۱۵GSI بهره می‌برد و نسبت به نسخه‌های فعلی قدرتمندتر خواهد بود. نسخه جی ایکس قرار است پس از عرضه نسخه‌های اس روانه بازار شود.

رونمایی سایپا از خودروهای جدیدش + عکس

مشخصات نسخه جدید سایپا کوییک S و آپشنال

نسخه جدید سایپا کوییک S و کوییک اس آپشنال از یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ به نام M۱۵ بهره می‌برند که همانند ساینا و تیبا می‌توانند قدرتی برابر با ۸۷ اسب بخار و گشتاور حداکثر ۱۳۰ نیوتن‌متر را به تولید برسانند.

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودرو با وزن ۱۰۶۵ کیلوگرم و باک ۴۱ لیتری خود به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به شکل ترکیبی حدود ۷.۲۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند. این دو خودرو از سیستم مدیریت برق و دریچه گاز برقی نیز بهره می‌برند.

رونمایی سایپا از خودروهای جدیدش + عکس

امکانات نسخه جدید سایپا کوییک S

کوییک اس هم‌اکنون از امکاناتی چون سیستم پخش USB، AUX، ترمز ABS و EBD، ترمز دیسکی و کاسه‌ای عقب، دو کیسه هوا، سنسور پارک عقب، تریم داخلی پارچه‌ای، شیشه‌ها و آینه‌های جانبی برقی، راهنمای تعویض لاین، تهویه دستی الکتریکی، نمایشگر وضعیت تعویض دنده، چراغ روشنایی روز، رینگ فولادی ۱۴ اینچی و فرمان طرح D بهره می‌برد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۷۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان