//
کدخبر: ۳۸۸۹۴۸ //
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه:

اقلام مورد نیاز مردم کرمانشاه برای ماه رمضان به اندازه کافی وجود دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر ضرورت تامین اقلام و مایحتاج اساسی مردم در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه اقلام و مایحتاج عمومی به اندازه کافی و مناسب در استان وجود دارد و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اقلام مورد نیاز مردم کرمانشاه برای ماه رمضان به اندازه کافی وجود دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

«عبدالوحید محمدی» پنجشنبه شب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه در استانداری از مسئولان دستگاه های مرتبط خواست بیشتر تلاش کنند که نظارت ها را برای تنظیم بازار در استان افزایش دهند.

وی اظهار داشت: مسئولان ذیربط باید تلاش کنند که نظارت ها را بر روند بازار در ایام پایانی سال و در ماه مبارک رمضان افزایش دهند و با هر گونه عاملی که بخواهد در بازار جو روانی ایجاد کنند، باید برخورد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: اقدامات خوبی برای توزیع مناسب اقلام و کالاها در استان انجام شده و خوشبختانه این اقلام به اندازه کافی و مناسب در استان وجود دارد.

محمدی تصریح کرد: این جلسات را به صورت مستمر به منظور رفع هر گونه مشکل در تنظیم بازار ادامه خواهیم داد و مدیران ذیربط موظف به برخورد جدی با هر گونه عوامل اخلال در بازار هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۸۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان