//
کدخبر: ۳۸۴۹۳۷ //

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌ خودرو

پیش‌فروش یک ساله ۴ محصول ایران‌خودرو به روش قرعه کشی با حساب وکالتی همزمان با دهه فجر از ساعت ۱۴ امروز آغاز شد.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌ خودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

در طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ عرضه شده است.

براساس این گزارش؛ مشتریان می‌توانند از امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن) تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند. به این منظور متقاضیان عادی (به استثنا مادران و دارندگان خودروهای فرسوده) تا ۱۷ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی یکی از بانک‌های ملی، ملت، تجارت، سپه، صادرات، رفاه و پاسارگاد حساب وکالتی افتتاح کنند.

ارسال اطلاعات حساب وکالتی از بانک به ایران خودرو در بازه‌های زمانی ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می‌شود به همین دلیل ضروری است، تا متقاضیان پس از گذشت ۷۲ ساعت از افتتاح حساب برای ثبت نام به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو مراجعه کنند و امکان ثبت نام ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از افتتاح حساب و تکمیل وجه آن میسر نخواهد بود.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌ خودرو

آدرس اینترنتی ۷ بانک عامل افتتاح حساب وکالتی

سامانه وکالتی بانک ملی: https://firoozeh.bmi.ir/signin

سامانه وکالتی بانک صادرات: Https://sep.bsi.ir/sign

سامانه وکالتی بانک تجارت: https://www.tejaratbank.ir/vekalati

سامانه وکالتی بانک ملت: https://bastam.bankmellat.ir/bastam/start

سامانه وکالتی بانک سپه: https://ebanksepah.ir

سامانه وکالتی بانک پاسارگاد: https://bpi.ir

سامانه وکالتی بانک رفاه: https://mehvar.rb۲۴.ir/ikco

همچنین، متقاضیانی که در بانک‌های یادشده دارای شماره حساب هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی بانک‌ها برای وکالتی کردن حساب خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان عادی، علاوه بر واریز ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو، همچون روال سابق، اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، فاصله خرید ۴۸ ماه از هر دو خودروساز، عدم پلاک انتظامی فعال، گواهینامه معتبر و شماره تلفن همراه به‌نام متقاضی است.

شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است و برای طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرایط اختصاص یک دستگاه به هر کدملی، و شماره تلفن به نام متقاضی لحاظ می‌شود.

قرعه‌کشی سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام

پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برندگان مطابق بخشنامه حداکثر ظرف ۵ روز کاری فرصت دارند انتقال باقی مانده وجه خود را انجام دهند و متقاضیانی که برنده نشده اند، می‌توانند ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، مبلغ واریزی را از حساب خود برداشت کنند.

همچنین گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۱ صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن)، طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز ویژه متقاضیان عادی را خارج از فرآیند قرعه‌کشی آغاز کرد.

آغاز پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌ خودرو

متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده (۱۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

الزام تعریف حساب وکالتی و واریز وجه خودرو در حساب‌ها و مسدود شدن آن، در این طرح وجود ندارد.

در این طرح فروش فوق العاده تنها دو شرط هر کدملی یک دستگاه خودرو و دارا بودن گواهینامه معتبر رانندگی لحاظ می‌شود.

با توجه به همزمانی اجرای این بخشنامه با طرح پیش‌فروش دهه مبارک فجر، متقاضیانی که نسبت به خرید در این بخشنامه اقدام کنند، امکان خرید از بخشنامه پیش‌فروش چهار محصول را نخواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان