//
کدخبر: ۳۸۲۷۷۸ //

عقب‌گرد قیمت در بازار خودرو؛ افت ۲ تا ۵ میلیونی ایران‌خودرویی‌ها + جدول

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز قیمت خودرو ریزشی بوده و پرطرفدارهای ایران خودرو کاهش 2 تا 5 میلیونی در بازار داشته‌اند.


عقب‌گرد قیمت در بازار خودرو؛ افت 2 تا 5 میلیونی ایران‌خودرویی‌ها + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

 رصد بازار نشان دهنده آن است که بازار خودرو پس از چند روز آرامش بالاخره امروز شکل کاهشی به خود گرفت و در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «هایما S7 پلاس» تنها خودرویی بود که بدون تغییر راهی بازار شد. به گفته فعالان بازار خودرو فروش فوری ایران خودرو در روزهای اخیر و انتظار برای اعلام نتیجه آن از یک سو و عرضه گاه و بی‌ گاه خودرو در بورس کالا موجب شده تا این چند روز بازار خودرو به آرامش برسد و بالاخره کاهشی شود. افت قیمت در حالی در بازار کاهشی شده که امروز نرخ دلار شکل افزایشی داشته، اما به گفته فعالان بازار خودرو این افزایش نتوانست تاثیری در این بازار داشته باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز افتی 2 میلیونی داشت و 445 میلیونی تومان قیمت گذاری شد. اما  «هایما S7پلاس» امروز در بازار یک میلیارد و 280 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت بود.

اما در بازار امروز «تارا دنده ای» در بازار افت 5 میلیونی داشت و 598 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» هم امروز با افت 2 میلیونی در بازار 577 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 705 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 5 میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «پژو 207 دنده‌ای» هم امروز کاهشی شد و در بازار 600 میلیون تومان قیمت خورد.

 

ایران 27

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان