//
کدخبر: ۳۷۱۴۰۲ //
رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست بازار قیمت خودرو در روز اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران + جدول

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز 27 مهر 1401 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا پس از یک روز پرچالش امروز روزی آرام داشته باشند.

ایست بازار قیمت خودرو در روز اعلام تحریم‌های جدید علیه ایران + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

جدول قیمت خودرومحصولات ایران خودرو امروز در حالی بدون تغییر راهی بازار شدند که رسانه‌ها از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر دادند. با وجود این خبر،  بازار خودرو امروز تغییر چندانی نداشت. از سوی دیگر امروز نرخ دلار هم تغییر نداشت و شاهد ثبات در این بازار هم بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 350 میلیون تومانی شد . «هایما S7» هم در بازار رتغییر قیمت نداشت و 950 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» در بازار 444 میلیون تومانی باقی ماند و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» شاهد رشد قیمت در بازار بودیم بطوریکه «دنامعمولی» در بازار 398 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» بدون افزایش 520 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 408 میلیون تومان دست به دست شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۴۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان