//
کدخبر: ۳۸۱۸۰۹ //

علیه این اقتصاد دستوری؛ بازار لوازم خانگی در قبضه دلالان است و نفس مصرف کننده گرفته شده

روزنامه رسالت نوشت: بازار لوازم خانگی همچون خودرو در قبضه دلالان است و نفس مصرف کننده نیز در این آشفته بازار گرفته شده است، همه اینها محصول قیمت گذاری‌های دستوری است که مشکلات متعددی را برای تولید کننده و مصرف کننده به جای گذاشته است.

 علیه این اقتصاد دستوری؛ بازار لوازم خانگی در قبضه دلالان است و نفس مصرف کننده گرفته شده
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه اصولگرای رسالت نسبت به افزایش قیمت لوازم خانگی اعتراض کرد و سیاست‌ اقتصاد دستوری در این حوزه را مورد نقد قرار داد. 

به گزارش رسالت، آثار منفی قیمت گذاری دستوری سال‌هاست که مشکلات متعددی را دامن گیر تولید کنندگان کرده است یک بار برای خودرو، حالا لوازم خانگی و البته این قصه کماکان برای تولید ادامه دارد. اظهاراتی که نه حقوق مصرف کننده در آن به درستی لحاظ می‌شود و نه تولید کننده و در نهایت شاید در این میان تنها دلال سود خود را به جیب بزند و سر تولید کننده بی‌کلاه بماند.
رسالت در ادامه یادآور شده است: نکته حائز اهمیت آنکه همیشه در این شیوه سیاست گذاری، تولید کننده راهی جز تسلیم در برابر بخشنامه‌ها ندارد و از آن طرف این بازار است که قداره کش بدون توجه به این دستورالعمل‌ها راه خودش را می‌رود، البته باید این شیوه بررسی و با رویکردهای منطقی تلاش شود که هم  مصرف کننده متضرر نشود و توان خریدش بالا رود و هم تولید کننده با این شرایط سخت تورم و تولید بتواند این مسیر را ادامه دهد. 
این روزنامه اصولگرا سپس آورده است: بازار لوازم خانگی همچون خودرو در قبضه دلالان است و نفس مصرف کننده نیز در این آشفته بازار گرفته شده است، همه اینها محصول قیمت گذاری‌های دستوری است که مشکلات متعددی را برای تولید کننده و مصرف کننده به جای گذاشته است. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۱۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان