//
کدخبر: ۳۸۰۴۱۳ //
سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری:

وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری مطلوب نیست /تشکیل کمیته‌های فنی و اجتماعی

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری با تشریح وضعیت صندوق، نسبتِ استاندارد شاغل به بازنشسته در یک صندوق بیمه‌ای، در بهترین حالت را ۷ نفر شاغل به ازای هر یک نفر بازنشسته دانست و گفت که از این حیث صندوق در وضعیت مطلوبی نیست.

وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری مطلوب نیست /تشکیل کمیته‌های فنی و اجتماعی
به گزارش فرتاک نیوز،

نعمت الله ترکی طی سفر به استان خوزستان با روسای کانون‌های بازنشستگی این استان دیدار و گفتگو کرد. در این جلسه، آرش رشادتمند، مدیر استان خوزستان، گزارش کوتاهی از وضعیت صندوق در موضوعات بازنشستگی و شاغلین مشترک و وضعیت پوشش حمایتی آنها ارائه کرد.

ترکی، ضمن تشریح وضعیت صندوق گفت: نسبتِ استاندارد شاغل به بازنشسته در یک صندوق بیمه‌ای، در بهترین حالت، می بایست ۷ نفر شاغل به ازای هر یک نفر بازنشسته باشد که از این حیث صندوق در وضعیت مطلوبی نیست.

او تصویب قوانین و مقررات در دوره های مختلف را باعث این ناترازی دانست و افزود: لازم است با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده، این عدد به نسبت استاندارد نزدیک شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ترکی در پایان ضمن تشریح برنامه‌های در دست اقدام صندوق بازنشستگی کشوری، از تشکیل کمیته‌های مختلف فنی و فرهنگی و اجتماعی در صندوق خبر داد و افزود: حضور کانون‌ها و نخبگان حوزه بازنشستگی در کمیته‌های مذکور در راستای تحقق مطالبات بازنشستگان بسیار حائز اهمیت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۴۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان