//
کدخبر: ۳۷۶۹۹۳ //

آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه بازنشستگان کشوری/مهلت ثبت‌نام اینترنتی تا ۲۵آذرماه

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ۱۳تا ۲۵ آذرماه جاری خبر داد.


آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی عمر و حادثه بازنشستگان کشوری/مهلت ثبت‌نام اینترنتی تا ۲۵آذرماه
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می شود از جمله طرح‌های بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آن ها بیش از ۱.۵ میلیون تومان باشد، قابل اجرا است.

مرتضایی فرد تصریح کرد: ثبت نام این طرح به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی به نشانی sabasrm.ir و از روز یکشنبه ۱۳ آذرماه به مدت دو هفته یعنی تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۱ برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می شود.

وی با بیان اینکه «طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا در قالب سه پوشش طلایی، نقره ای و برنزی برای متقاضیان قابل اجراست» گفت: حق بیمه‌ای که از حقوق بازنشستگان متقاضی به صورت ماهانه و برای هر فرد بیمه شده کسر می‌شود به ترتیب برای طرح طلایی ۵۵هزار تومان، نقره‌ای ۳۳هزار تومان و برای طرح برنزی نیز ۲۲هزار تومان به صورت ماهانه خواهد بود.

به گفته مرتضایی فرد، در طرح طلایی، پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه ۵۰میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه ۱۰۰میلیون تومان است. همچنین غرامت روزانه بستری درمراکز درمانی مجاز دراثرحادثه ۱۰۰هزار تومان تعیین شده است.

در طرح نقره‌ای نیز پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه ۳۰میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه ۶۰میلیون تومان است و غرامت روزانه بستری درمراکز درمانی مجاز دراثر حادثه نیز ۷۵هزار تومان تعیین شده است.

در طرح برنزی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا پوشش غرامت فوت به علت غیرحادثه ۲۰میلیون تومان و برای غرامت فوت به علت حادثه ۴۰میلیون تومان بوده و غرامت روزانه بستری درمراکز درمانی مجاز دراثرحادثه ۵۰هزار تومان است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه «در این طرح، پوشش بیمه آتش سوزی شامل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و زلزله برای بیمه شده اصلی به صورت رایگان فعال خواهد شد»، گفت: این پوشش‌ها در برای ساختمان و تاسیسات و اثاثیه و دکور منزل طرح های سه گانه طلایی، نقره‌ای و برنزی به ترتیب ۱۰۰، ۶۰ و ۴۰ میلیون تومان تعیین شده است.

مرتضایی فرد از متقاضیان خواست تا پیش از ثبت نام اینترنتی حتما تمامی ضوابط و مقررات و شرایط طرح و پوشش‌های سه گانه آن را مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی با بیان اینکه «ثبت نام این طرح بدون سقف سنی انجام می شود»، یادآور شد: بازنشستگان می توانند علاوه بر بیمه کردن خود، افراد تحت تکفل و منتسبین خود را نیز بیمه کرده و با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب طرح مربوطه موافقت خود را باپرداخت حق بیمه اعلام کنند.

او افزود: متقاضیان در هنگام ثبت نام باید “ذینفع” خود را جهت دریافت غرامت اعلام کنند، در غیر این‌صورت پرداخت غرامت براساس برگه انحصار وراثت انجام می شود. در ضمن پرداخت غرامت فوت صرفا ًبه افراد ثبت نام شده‌ای که حق بیمه را پرداخت کرده باشند، تعلق می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان