//
کدخبر: ۳۷۸۹۲۹ //

دنا پلاس با موتور جدید عرضه می شود + جزئیات

قائم مقام ایران‌خودرو گفت: تامین اعتبار زنجیره تامین و توسعه محصول از محل تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص صورت گرفته است، گفت: همچنین پروژه خودروهای برقی را تعریف کرده‌ایم و جتکو، مرکز تحقیقات ایران خودرو و مرکز تحقیقات موتور در حال فعالیت در این زمینه است. دنا پلاس با قوای محرکه جدید تا پایان امسال اجرایی می شود.


دنا پلاس با موتور جدید عرضه می شود + جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

عادل پیرمحمدی، افزود: اگر تولید خودرو کافی نبود کشورهایی که از ارسال دارو به کشور خودداری می کردند، خودرو را نیز به ما نمی‌دادند. اکنون بیش از شش‌ماه است که تولید کامل داریم و روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو کامل با ساخت داخل ۷۵ درصد را تولید می‌کنیم.

وی با بیان این‌که طی سه ماهه آخر سال، تولید با شتاب بیش‌تری ادامه پیدا خواهد کرد، تصریح کرد: با توقف تولید خودروهای ناقص، مدیریت گروه صنعتی ایران خودرو بر پروژه‌های توسعه محصول متمرکز شده و ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در شرایط کنونی تولید و کمبود منابع مالی برای این پروژه‌ها تعریف شده است.

وی افزود: بر مبنای این پروژه‌ها خودرو ری‌را تا تابستان سال آینده به تولید انبوه می‌رسد و ۱۱۰ سازنده به طور مستقیم درگیر تولید این محصول هستند. 

پیرمحمدی با بیان این‌که شرایط به گونه‌ای شده که اکنون با کمبود قالب ساز در کشور مواجه هستیم، تصریح کرد: برای پروژه TF21 نیز در حال کار هستیم تا محصول به موقع به تولید انبوه برسد.

وی با بیان این‌که تامین اعتبار زنجیره تامین و توسعه محصول از محل تکمیل و تجاری‌سازی خودروهای ناقص صورت گرفته است، گفت: همچنین پروژه خودروهای برقی را تعریف کرده‌ایم و جتکو، مرکز تحقیقات ایران خودرو و مرکز تحقیقات موتور در حال فعالیت در این زمینه است. دنا پلاس با قوای محرکه جدید تا پایان امسال اجرایی می شود.

قائم مقام ایران‌خودرو با اشاره به این‌که تصمیم برای تولید خودرو کامل راهگشا بوده که مزایای زیادی را در بر داشته، افزود: در مقطع زمانی سال گذشته ۸۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ‌های ایران‌خودرو وجود داشت و ایران‌خودرو با نظارت های دقیق توانست با بهترین شرایط کیفی خودروها را به دست مشتریان برساند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۹۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان