//
کدخبر: ۳۷۶۸۴۵ //

فروش فوق‌العاده ۲ خودرو سایپا بدون قرعه‌کشی از امروز + جدول قیمت

بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه‌کشی به شرح جدول ذیل اعلام می‌شود:

فروش فوق‌العاده ۲ خودرو سایپا بدون قرعه‌کشی از امروز + جدول قیمت
به گزارش فرتاک نیوز،

در صورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات و... (تا قبل از فاکتور، دعوت‌نامه تکمیل وجه هزینه‌های مربوطه برای مشتری صادر خواهد شد.

تاریخ و نحوه ثبت‌نام خودروها بدون قرعه کشی

متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۱ می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت‌نام / پیش ثبت‌نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است امکان پیش ثبت‌نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و در خصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد.

نکات اختصاصی در خصوص طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه شورای اسلامی به تاریخ ۱۹/۰۸/۱۴۰۰، گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت‌نام یک دستگاه از محصوالت مطابق جدول فوق را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ مذکور متولد شده‌اند به شرح این بخشنامه فراهم نموده است.

* در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت کلیه محصولات طرح مذکور ابتدا پیش ثبت‌نام انجام می‌پذیرد و پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

* در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت محدودیت پلاک فعال، حداقل سن ۱۸ سال، دارا بودن گواهینامه رانندگی، عدم خرید ۴۸ ماه گذشته برای مادران حائز شرایط لحاظ نخواهد شد.

* در طرح‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو در یکی از شرکت‌های خودروساز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان