//
کدخبر: ۳۷۰۶۱۹ //

نوسان اندک قیمت در بازار خودرو + جدول

محصولات سایپا هم مانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند تا به این طریق شاهد آرامش در بازار باشیم.


نوسان اندک قیمت در بازار خودرو + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

ثبات قیمت در بازار در حالی رقم خورد که در هفته جاری شاهد نوسان بسیار در بازار خودرو بودیم و این امر سردرگمی بیش از پیش خریداران را به همراه داشت.

علاوه بر عوامل مذکور فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند که مشخص نبودن وضعیت بازار موجب شده تا خریداران تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان ندهند با این شرایط استپ قیمت خودرو روند طبیعی محسوب می شود.

 قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار افزایش قیمت نداشت و 207 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، براین اساس «کوییکR » در بازار 216 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم 210 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا هم رشد قیمت در بازار نداشت، با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 198میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومانی باقی ماند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۶۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان