//
کدخبر: ۳۶۰۹۸۰ //

کاهش یک میلیونی قیمت محصولات سایپا + جدول

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها با افت یک میلیونی در بازار عرضه شدند و ساینا تنها خودرویی بود که در بازار تغییر قیمت نداشت.


کاهش یک میلیونی قیمت محصولات سایپا + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار سایپا را به اعلام نتایج قرعه کشی مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو نسبت می دهند و بر این نکته تاکید می کنند که در کنار اعلام نتایج قرعه کشی که خروج هرچه بیشتر خریداران از بازار را به همراه داشت، نوسان اندک نرخ دلار نیز بر این آرامش بازار اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار افتی یک میلیونی در بازار داشت و 364 میلیون تومان عرضه شد. اما «ساینا» بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز افت یک میلیونی قیمت در بازار داشتند، با این شرایط «تیبا صندوقدار»  امروز در بازار بدون تغییر 201 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز افت یک میلیونی قیمت در بازار داشت؛ با این شرایط «کوییکR » امروز 218میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان دست به دست شد.

 
 

1

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۹۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان