//
کدخبر: ۳۵۷۰۳۸ //

آخرین تحولات بازار سایپا + جدول

محصولات سایپا امروز با افت و ثبات قیمت در بازار عرضه شدند، بطوریکه از میان 6 محصول سایپا 3 محصول امروز افت قیمت داشتند و سه محصول بدون تغییر در بازار عرضه شدند.


آخرین تحولات بازار سایپا + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز با افت نرخ دلار با دو جهت قیمتی در بازار عرضه شدند، برخی ثبات قیمتی را انتخاب کردند و برخی دیگر یک پله عقب نشینی کردند و روند کاهشی را انتخاب کردند.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در میان محصولات سایپا که امروز افت قیمت داشته اند می توان به «کوییکR»،«تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد و سایر محصولات این شرکت نیز ثبات قیمت داشته اند.

 
 

 

با توجه به ارزیابی «شاهین» امروز 379 میلیون تومان قیمت خورد، اما «ساینا» امروز افتی یک میلیونی داشت و 212 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. اما خانواده کوییک هم با روش افت و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند. با این شرایط «کوییکR » امروز 222 میلیون تومانی قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت و قیمت «کوییک معمولی» هم در بازار 212 میلیون تومان در بازار قیمت خورد و قیمت آن تغییری نداشت.

خانواده تیبا هم امروز با ثبات در بازار قیمت گذاری شد؛‌ ارزیابی ها نشان می دهد قیمت «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 194 میلیون تومان باقی ماند و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 204 میلیون تومان دست به دست شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان