//
کدخبر: ۳۷۶۴۳۵ //
استاندار کرمانشاه:

عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیازمند سرعت بیشتری است

استاندار کرمانشاه با اشاره فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اهمیت اشتغالزایی در استان، گفت: عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیازمند سرعت بیشتری است.

عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیازمند سرعت بیشتری است
به گزارش فرتاک نیوز،

بهمن امیری مقدم بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای راهبردی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه مقرر شد که مسئولان اجرایی استان در مورد پیشنهادات برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نظرات خود را اعلام کنند.

وی افزود: نیازهای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تنها نباید محدود به چند سال آینده شود و مسئولان موظف هستند برای ۵۰ سال آینده طرح‌های خود را ارائه کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: لازم در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، امنیتی کمیته‌هایی تشکیل شود تا در این کمیته‌ها به صورت ویژه طرح‌ها و پیشنهادات بررسی شود.

امیری مقدم با اشاره به پیگیری مدیریت ارشد استان برای تصویب اساس نامه طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، گفت: اجرای کامل طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یکی از اولویت‌های اصلی استان کرمانشاه است زیرا این استان با مشکلات عدیده اقتصادی، بیکاری رو به رو بوده و این طرح می‌تواند به توسعه و اشتغال استان کمک بسزایی کند.

وی با اشاره به اینکه تعیین مشاور پروژه طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین باید هرچه سریع‌تر انجام گیرد، تاکید کرد: پس از تعیین مشاور ارتباطات باید دو طرفه باشد و باید مسئولان استانی نیز با توجه به شناخت از ظرفیت‌های استان و موقعیت جغرافیایی به پیشرفت هرچه بهتر پروژه کمک کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیازهای خود را باید به مدیر اجرایی پروژه طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین در زمینه آب، برق، گاز و … اعلام کنند، افزود: هم اکنون پیشرفت پروژه به کندی صورت می‌گیرد و با توجه به مشکلات استان باید از این فرصت به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم.

امیری مقدم با اشاره به کمک‌های استان برای پیشرفت منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، خاطر نشان کرد: مناطق آزاد تجاری باید با استفاده از ظرفیت‌های خود درآمدزایی داشته باشند و برای حل مشکلات این حوزه حاضریم با حضور در تهران مشکلات موجود را به صورت مستقیم پیگیری کنیم تا نتیجه مطلوب هرچه سریع‌تر حاصل شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۴۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان