//
کدخبر: ۳۷۶۲۹۷ //
تاکید معاون استاندار کرمانشاه بر حمایت از تولیدات کارخانه کرپ‌ناز

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ به کارخانه کرپ ناز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بر حمایت از تولیدات و محصولات کارخانه کرپ ناز به منظور افزایش تولیدات آن تاکید کرد.

 تخصیص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز
به گزارش فرتاک نیوز،

 "بهزاد باباخانی" در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با محوریت حمایت از تولیدات و رفع مشکلات کارخانه کرپ ناز کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مدیران این کارخانه طی چند سال گذشته کرپ ناز را از  یک واحد راکد و غیر فعال به یک واحد فعال تبدیل کردند و هم اکنون این کارخانه دارای بیش از 200 نفر اشتغال است.

وی با اشاره به نوع تولیدات این کارخانه که چادر مشکی و روسری می‌باشد به توطئه ها و دسیسه‌های دشمنان برای آسیب رساندن به معیشت و نوع پوشش مردم با شعارهای خلاف اخلاقی و فاقد ارزش های انسانی، اشاره و تصریح کرد: یکی از اهداف بانیان آشوب های اخیر ضربه زدن به معشیت و نوع پوشش مردم بود و می خواستند که معشیت مردم را در معرض خطر دهند که با هوشیاری و بصیرت مردم نقشه آنان نقش بر آب شد.

باباخانی در ادامه با بیان اینکه باید با جدیت از تولیدات این کارخانه با توجه به نیاز مردم حمایت کنیم،افزود: از هر کمکی که برای افزایش تولید این کارخانه نیاز باشد حتماً انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی این کارخانه اظهار داشت: بزودی تسهیلاتی به مبلغ 100 میلیارد ریال از محل تبصره برای حمایت و افزایش این کارخانه اختصاص خواهد یافت که دارای 6 ماه تنفس برای بازپرداخت خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی از دستگاه های خدمات رسان خواست که به این کارخانه نگاه ویژه داشته و عجله ای برای دریافت معوقات خود نداشته باشند.

وی همچنین از سازمان اتکاء خواست که برای حمایت بیشتر از تولیدات این کارخانه خرید محصولات آن را برای پرسنل خود در اولویت قرار دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۶۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان