//
کدخبر: ۱۵۶۷۳۷ //

در آینده‌ای نزدیک عشایر منطقه مغان ساماندهی می‌شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با برطرف شدن مشکل تداخل اراضی عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان در آینده‌ای نزدیک عشایر این منطقه ساماندهی می‌شوند.

 در آینده‌ای نزدیک عشایر منطقه مغان ساماندهی می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز ندایی عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی واگذاری اراضی عشایر محدوده شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت:  با رفع  مشکل تداخل اراضی عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان، در آینده‌ای نزدیک عشایر این منطقه ساماندهی می‌شوند.

وی بیان کرد: تداخل سند زمین‌ها عمده مشکلات عشایر محدوده شرکت کشت و صنعت مغان است که رفع این مشکل با در نظر گرفتن ابعاد مختلف نیازمند بررسی بود که  یک مورد تداخل سند زمین‌ها بود و تعیین تکلیف روستاها از منظرهای مختلف نیز مورد دیگر بود که این موضوعات باید هر چه سریع‌تر رصد و رفع می‌شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ساماندهی اراضی و ساماندهی و الگوی واگذاری مبنای کار قرار گرفته که انتظار می‌رود با خصوصی‌سازی شرکت کشت و صنعت مغان این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف شود و بتوانیم نسبت به ساماندهی این اراضی اقدام کنیم.

ندایی تصریح کرد: تعیین تکلیف مشکلات زمین‌هایی که در محدوده کشت و صنعت مغان قرار دارند نیز برای ما اولویت اساسی است و در این زمینه به دنبال رفع مشکلات موجود هستیم تا بتوانیم این مجموعه ارزشمند را به رونق انداخته و چرخه اقتصادی منطقه را به حرکت درآوریم.

وی اظهار کرد: کشت و صنعت مغان یک ظرفیت بسیار مناسب و ارزشمند برای منطقه است که به همین دلیل باید اهمیت این موضوع را در نظر گرفت و با رفع مشکلات موجود شاهد توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در شمال استان بود و مشکلات را در این زمینه برطرف کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان