//
کدخبر: ۳۷۵۶۵۳ //

افزایش ۳ میلیونی قیمت «شاهین» در بازار + جدول

رصد بازار نشان دهنده آن است که محصولات سایپا هم امروز همراستا با ایران خودرویی ها رشد قیمت داشتند، هرچند این رشد قیمت تنها به یک خودرو منتهی شد.



افزایش 3 میلیونی قیمت «شاهین» در بازار + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» تنها خودرویی بود که رشد قیمت  داشت و سایر محصولات سایپا بدون تغییر قیمت گذاری شدند. به گفته فعالان بازار خودرو شاید رشد قیمت خودرو در بازار را بتوان به نوسان اندک رو به بالای نرخ دلار نسبت داد، اما آنچه فعالان بازار به این نکته اشاره می کنند که برای رشد قیمت خودرو دلیل خاصی وجود ندارد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز با رشد 3 میلیونی قیمت گذاری شد و 372 میلیون تومان قیمت خورد. اما رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 225 میلیون تومانی دست به دست شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم بدون تغییر راهی بازار شدند.  با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  229 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 222 میلیون تومانی شد.

اما «تیبا صندوقدار» هم در بازار 210میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد.

 
 
 

1111

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۵۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان