//
کدخبر: ۳۶۰۶۸۸ //

افت قیمت ساینا در بازار + جدول

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز اول مردادماه 1401 سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها با نوسان اندک وارد بازار شدند.


افت قیمت ساینا در بازار + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

نوسان اندک قیمت در بازار سایپایی ها در حالی رقم خودرو که به گفته فعالان بازار نرخ دلار روند افزایشی داشته با این حال خودرو شکل کاهشی در بازار به خود گرفته است.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» بیشترین افت قیمت در بازار را داشت و توانست با افت 2 میلیونی در بازار عرضه شود. اما با وجود نوسان اندک به گفته فعالان این بازار در حال حاضر بازار خودرو در رکود کامل بسر می برد و خبری از خرید و فروش نیست.

 

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 
 

 

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» که طی روزهای اخیر رشد قیمت در بازار داشت امروز در بازار بدون تغییر 202 میلیون تومان قیمت خورد، اما «تیبا 2 معمولی» در بازار 206 میلیون تومان قیمت خورد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک افت یک میلیونی قیمت در بازار داشت با این شرایط «کوییکR » امروز 220 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 209 میلیون تومان دست به دست شد.

 
 

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز در بازار 369 میلیون تومان عرضه شدو تغییر قیمتی نداشت. اما «ساینا» امروز با افت 2 میلیونی در بازار 210 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 1 مرداد

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۶۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان