//
کدخبر: ۳۳۸۴۰۵ //

بازگشت قیمت «دناپلاس توربو اتومات» به ۵۲۰ میلیون تومان + جدول

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 29 دی 1400 از افت قیمت دو خودرو و ثبات سایر خودروهای این شرکت حکایت دارد.


بازگشت قیمت «دناپلاس توربو اتومات» به 520 میلیون تومان + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

افت قیمت پرتیراژهای ایران خودرو همزمان شد با کاهشی شدن محصولات سایپا در بازار، این در حالی که امروز نرخ دلار در بازار روند رو به رشد داشت. با توجه به روند نرخ دلار می توان گفت امروز بازار خودرو خلاف جهت دلار حرکت کرده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز«دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 206 تیپ 2»با افت 1 و 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا امروز شاهد رشد یک میلیون تومانی «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار بوده ایم و قیمت این خودرو در بازار به 520 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 351 میلیون تومان قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 
 

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» هم امروز امروز افت 2 میلیون تومان در بازار داشت و این خودرو در بازار 270 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 صندوقدار» هم امروز بدون تغییر در بازار به 305 میلیون تومانی رسید و «پژو 206 تیپ 5» هم امروز بدون تغییر در بازار 309 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد استپ قیمتی در بازار بوده ایم. براساس رصد بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم امروز 279 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار 317 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 29

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان