//
کدخبر: ۳۷۴۵۹۵ //

افزایش ۲ میلیونی قیمت خانواده تیبا در بازار + جدول

سایپایی ها امروز 22 آبان 1401 همانند ایران خودوریی ها با رشد یک تا 2 میلیون تومانی راهی بازار شدند.

افزایش 2 میلیونی قیمت خانواده تیبا در بازار + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

رصد بازار نشان دهنده آن است که از میان محصولات سایپا «کوییکR» تنها خودرویی بود که امروز بدون تغییر راهی بازار شد و سایر محصولات سایپا رشد قیمت داشتند. براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» با افزایش 2 میلیونی بیشترین رشد قیمت را در میان محصولات سایپا به خود اختصاص داده است؛ سایر سایپایی ها امروز با رشدی یک میلیونی در بازار دست به دست شدند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار 366 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار 222 میلیون تومانی باقی ماند.

 

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم با رشدی یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  226 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 216 میلیون تومان دست به دست.

اما «تیبا صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار رشدی 2 میلیونی داشت و 207 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با رشدی 2 میلیون تومانی در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد. 

سایپا 22

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۴۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان