//
کدخبر: ۳۷۳۵۵۹ //

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۴ آبان

شماری از معامله گران انتظار دارند بازارساز در ابتدای هفته جاری برای جلوگیری از رشد بی رویه دلار، عرضه خود را به شکل معنادار بالا ببرد و قیمت دلار را حداقل به صورت موقت دچار نزول کند.

پیش بینی قیمت دلار امروز 14 آبان
به گزارش فرتاک نیوز،

دلار در انتهای هفته از مرز 35 هزار تومانی عبور کرد و حتی توانست به بالای محدوده 35 هزار و 200 تومان نفوذ کند. اسکناس آمریکایی در طول تاریخ معاملاتی خود، هرگز در این سطوح قیمتی، مورد خرید و فروش قرار نگرفته بود. چنین رکوردزنی موجب شده است که فضای بازار دلار تا حدی هیجانی و بازیگران و خریداران جدیدی وارد بازار شوند.

برخی تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که دلار بالای محدوده 35 هزار و 200 تومان باقی بماند، شانس رشد بیشتر قیمت، بالا خواهد رفت. در مقابل، عقبگرد دلار از مرز 35 هزار تومان، حداقل به طور موقت می تواند برخی از افزایشی ها را از بازار خارج کند. .

به باور شماری از فعالان، هفته گذشته اخبار مثبتی به بازار نرسید و همین موضوع موجب شد که انتظار برای احیای برجام یا تخفیف تحریم ها کاهش پیدا کند. در کنار این گفته می شود که آمریکا تحریم های بیشتری را علیه ایران اعمال کرده است و این موضوع نیز ممکن است رفتار بازیگران ارزی را در ابتدای روز جاری تحت تاثیر قرار دهد. .

شماری از معامله گران نیز انتظار دارند بازارساز در ابتدای هفته جاری برای جلوگیری از رشد بی رویه دلار، عرضه خود را به شکل معنادار بالا ببرد و قیمت دلار را حداقل به صورت موقت دچار نزول کند. در مقابل عده ای باور دارند با شکست مقاومت 33 هزار و 300 تومان، مدیریت قیمت برای بازارساز ارزی دشوار شده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان