//
کدخبر: ۳۷۲۹۰۰ //

پیش بینی قیمت دلار امروز

با وجود ماندن دلار زیر مرز ۳۳ هزار تومان، معامله گران تمایل زیادی برای فروش ارز نداشتند. همین موضوع موجب شده است که اسکناس آمریکایی به زیر محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان نرود.

 پیش بینی قیمت دلار امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

اسکناس آمریکایی برای دومین روز متوالی زیر مرز ۳۳ هزار تومانی باقی ماند. از نگاه برخی فعالان، ماندن دلار زیر مرز ۳۳ هزار تومان نشان می دهد که قدرت بازارساز هم چنان بالاست و با عرضه ارز توانسته است که مانع از تحرک افزایشی های بازار شود. به گفته برخی فعالان، با این سطح از عرضه، دشوار است که دلار در روز جاری بتواند رشد معناداری را تجربه کند.

با وجود ماندن دلار زیر مرز ۳۳ هزار تومان، معامله گران تمایل زیادی برای فروش ارز نداشتند. همین موضوع موجب شده است که اسکناس آمریکایی به زیر محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان نرود. از نگاه تحلیل گران فنی تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای محدوده ۳۲ هزار و ۸۰۰ تومان است، امکان افت معنادار قیمت نیز وجود ندارد.

به باور برخی فعالان، معامله گران در شرایط کنونی احتمال نوسانات سنگین را محدود می دانند ولی تصور می کنند که ممکن است با نزدیک شدن به انتهای پاییز و اوایل زمستان،‌ تقاضا رشد بیشتری پیدا کند. به طور سنتی در آن مقطع از سال، تقاضای تسویه شرکت های تجاری بالا می رود و دلار را به صورت موقت برای رشد قیمت بیشتر تحریک می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۹۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان