//
کدخبر: ۳۷۲۵۳۷ //

قیمت خودرو در هفته اول آبان / پژو پارس رکورددار افزایش قیمت شد

ر هفته ای که اخبار متفاوتی از واردات خودرو مطرح شد و در نهایت با اعلام سخنگوی وزارت صمت چند شرکت و خودروساز مجوز واردات خودرو را دریافت کردند، بازار خودرو مطابق روال هفته‌های گذشته افزایش قیمت تجربه کرد. با این حال برخی از مدل خودرو‌هایی که هفته های گذشته شاهد افزایش قیمت بودند، در این هفته بدون تغییر قیمت باقی ماندند. به عنوان مثال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بدون تغییر همان ۳۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت خودرو در هفته اول آبان / پژو پارس رکورددار افزایش قیمت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که کارشناسان هفته‌های گذشته انتظار داشتند قیمت ها در بازار خودرو در مجموع این چند هفته افزایش‌های چند ده میلیون تومانی به ثبت رساند و بنا به گفته کارشناسان اگر تغییری در اوضاع اقتصادی و به طور مشخص قیمت دلار ایجاد نشود، این روند افزایشی ادامه دار خواهد بود و در بهترین حالت قیمت ها تغییری نخواهد کرد.

 

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما  با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۶۱۰ میلیون تومان رسید.

نسخه دستی این خودرو هم افزایش قیمت داشت.  قیمت پژو ۲۰۷ دستی  پانوراما با ۵ میلیون تومان افزایش به ۴۲۰ میلیون تومان رسید.

 

قیمت پژو پارس در این هفته رکوردار افزایش قیمت بود؛  قیمت پژو پارس  XU7 با افزایش ۳ میلیون تومانی در بازار ۳۲۰ میلیون تومان اعلام شد.  قیمت پژو پارس ال ایکس  مطابق هفته های گذشته افزایش قیمت تجربه کرد و با افزایش ۱۵ میلیون تومانی وارد کانال ۴۰۰ میلیون تومان شد. قیمت پژو پارس ال ایکس اکنون در بازار ۴۰۰ میلیون تومان است. قیمت پژو پارس ELX نیز افزایش ۱۵ میلیونی را تجربه کرد و به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

 
دنا اتوماتیک توربو  هم از جمله خودروهایی بود که افزایش قیمت به ثبت رساند. قیمت دنا اتوماتیک توربو با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۵۳۰ میلیون رسید.

قیمت رانا پانوراما  هم پس از چند هفته سکون قیمتی با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

در بین معدود خودروهای سایپا که تغییر قیمت داشتند،  تیبا صندوقدار  با افزایش ۱ میلیون تومانی به ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک آر  هم به عنوان تنها نمونه کاهشی در بازار این هفته با ثبت یک میلیون تومان کاهش در بازار ۲۱۶ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت سایپا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان