//
کدخبر: ۳۷۱۷۴۴ //
رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش ۵ میلیون تومانی «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار + جدول

ارزیابی بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو از رشد قیمت محصولات این شرکت در بازار حکایت دارد.

افزایش 5 میلیون تومانی «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار + جدول
به گزارش فرتاک نیوز،

رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که از میان 6 محصول پرطرفدار ایران خودرو امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۱ چهار محصول رشد یک تا پنج میلیون تومانی در بازار داشتند و دو محصول با افت 2 میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند.

به گفته فعالان بازار رشد قیمت خودرو در حالی در این بازار رقم خورده که از 12 مهر 1401 تاکنون قیمت دلار نوسان اندک داشته، با این حال قیمت خودرو در این به دفعات افزایش یافته است.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با افزایش 5 میلیونی بیشترین رشد قیمت را داشته و «دنا معمولی» و «تارا دنده ای» افت 2 میلیونی داشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز با افت 2 میلیونی 348 میلیون تومانی شد . اما «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 952 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» هم در بازار افتی با 2 میلیونی 442 میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» با افزایش 2 میلیونی در بازار 400 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» با افزایش 5 میلیونی 525 میلیون تومانی شد. اما «پژو 207 دنده‌ای»  در بازار با افت یک میلیونی 407 میلیون تومان دست به دست شد.

قیمت خودرو

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان