//
کدخبر: ۳۷۰۵۵۷ //

خرید تضمینی گوشت با سرعت بیشتر و قیمت مناسب‌تری انجام شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی گفت: درخواست ما این است که موضوع خرید تضمینی گوشت مانند خرید تضمینی گندم با سرعت بیشتر و قیمت مناسب‌تری انجام شود وگرنه سال خوبی را برای دامداران پیش بینی نمی‌کنیم.

خرید تضمینی گوشت با سرعت بیشتر و قیمت مناسب‌تری انجام شود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی جدی نماینده شیروان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: در ابتدای کار دولت دوازدهم رئیس جمهوری اعلام کردند که برای ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان دولت حتماً لایحه‌ای را به مجلس خواهند داد؛ امروز در همه وزارت‌خانه‌ها، ادارات کل و ادارات شهرستان و سازمان‌ها جذب و به کار گیری نیرو با مدل‌های مختلف استخدامی نظیر، استخدامی رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی  انجام شده که تبعیض خیلی بدی است و هر کدام به نحوی اختلاف در دریافت حقوق دارند و این تبعیض‌ها درباره افرادی که بازنشسته شدند نیز وجود دارد.

وی افزود: با توجه به روحیاتی که رییس جمهوری دارد، انتظار داریم که حتماً لایحه‌ای برای ساماندهی کارکنان دولت به مجلس بدهد و مجلس انقلابی نیز حتماً کمک خواهد کرد. متاسفانه سازمان اداری و استخدامی با طرح ساماندهی که در کمیسیون مطرح شد، آنچنان که باید همکاری نکرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: درخواست من این است که رییس مجلس و رییس جمهوری در این خصوص بنشینند و دولت لایحه‌ای را تنظیم کند تا به تبعیضی که در گذشته با بی توجهی ایجاد شده پایان داده شود و برای یک بار هم که شده این موضوع جمع و عدالت در کشور برقرار شود.

جدی در ادامه در تذکر دیگری به سازمان برنامه و بودجه و وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: برخی از دامداران اعم از عشایر و صنعتی واقعاً با مشکل مواحهند؛ درخواست ما این است که موضوع خرید تضمینی گوشت مانند خرید تضمینی گندم  با سرعت بیشتر و قیمت مناسب‌تری انجام شود وگرنه سال خوبی را برای دامداران پیش بینی نمی‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۰۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان