//
کدخبر: ۳۶۷۰۳۳ //

حذف حق مناطق جنگی کارکنان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف حق مناطق جنگی کارکنان دستگاه‌ها گفت: این رأی به هیچ عنوان برای نمایندگان کرمانشاه قابل پذیرش نیست و به طور جدی پیگیری می‌شود.

 حذف حق مناطق جنگی کارکنان به هیچ وجه قابل پذیرش نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد رشیدی اظهار داشت: متأسفانه مطلع شدیم که دیوان عدالت اداری حق مناطق جنگی نیروهای شاغل در مناطق جنگی را حذف کرده و همین رأی نیز سبب شده سازمان برنامه و بودجه این موضوع را به تمام دستگاه‌های کشور ابلاغ کند که حق مناطق جنگی در 6 استان مشمول پرداخت نشود.

وی عنوان کرد: به نظر می‌رسد برداشت اشتباهی صورت گرفته و از این غافل شده‌اند که این پرداختی به مناطق جنگی برای جبران عقب‌ماندگی‌های زمان جنگ است که سبب شده در این استان‌ها محرومیت‌هایی از توسعه ایجاد شود.

رشیدی گفت: این پرداختی در چند سال اخیر پرداخت شده و حتی در سال 99 استفساریه‌ای از مجلس گرفتیم که بازنشستگان نیز شامل این پرداختی شوند که با دو سوم آرا مصوب شد و شورای نگهبان نیز آن را تأیید کرد، اما هنوز برای بازنشستگان پرداخت نشده است و خبر بد حذف این پرداختی برای شاغلان را نیز شنیدیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: این رأی دیوان و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه برای نمایندگان کرمانشاه به هیچ وجه قابل قبول نیست و به طور جدی نسبت به آن اعتراض خواهیم کرد و به طور قطع ریاست مجلس نیز که برای پرداخت این حق به بازنشستگان و شاغلان نظامی تلاش و در بودجه لحاظ کردند و سایر همکاران در مجلس برای این مطالبه همراهی می‌کنند و به طور حتم این نامه رد می‌شود.

رشیدی گفت: برای ما به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست که نه تنها عقب ماندگی استان‌های درگیر جنگ جبران نشود، بلکه این قانون بسیار ارزشمند که حداقل کمک برای توسعه این استان‌ها و جبران این عقب ماندگی‌ها است، کان‌لم یکن و حق مناطق جنگی حذف شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور یقین موضع جدی در این زمینه داریم و تا وصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد و مردم نگران نباشند، زیرا از حقوق آن‌ها به خوبی دفاع خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان